Wyniki wyszukiwania
Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury program Kolej+ jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Zrealizowane projekty
PRZECZYTAJczterech projektów korytarzy międzynarodowych. Środki CEF przeznaczone na realizację zadań PLK SA stanowią około 70% wszystkich funduszy przeznaczonych dla Polski. – PKP Polskie Linie Kolejowe po raz kolejny
PRZECZYTAJzadaszenia i przejścia podziemnego. Od 29 lipca planowane jest zamknięcie przejścia podziemnego, które stanowiło dojście do peronów nr 1 i 2. Pasażerowie na wszystkie czynne perony będą mogli dostać się po kładce
PRZECZYTAJBędący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJBędący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJDiagnostyka linii w czasie epidemii
08.05.2020
pomocą pojazdów pomiarowych sprawdzą ok. 50 000 km toru. Dane, uzyskane na modernizowanych trasach, stanowią również podstawę do oceny jakości prac inwestycyjnych. Więcej informacji o nowoczesnej drezynie
PRZECZYTAJanalogicznym momencie poprzedniej perspektywy wartość zrealizowanych wydatków wynosiła – 7,6 mld zł i stanowiła 19,9% kwoty wydatków ujętych do realizacji w WPIK z 2011 roku. Korzystniejsze warunki dla wykonawców
PRZECZYTAJodpowiada za ewentualne wykorzystanie informacji zawartych w takiej publikacji. Podstacje trakcyjne stanowią kluczowy element kolejowej infrastruktury energetycznej. To w nich, doprowadzony z głównych punktów
PRZECZYTAJKolej stawia na ekologię
05.08.2015
sprawdzają miejsca, w których zwierzęta przekraczają linie kolejowe oraz badają, czy linie kolejowe stanowią przeszkodę w migracji zwierząt. - Jest to bardzo istotna informacja do określenia skali oddziaływania
PRZECZYTAJPierwszy pociąg na stacji Łódź Fabryczna
28.10.2015
zewnętrznych ścian tunelu przekracza 1 m, natomiast płyty górnej sięga nawet 2,5 m. Budowa obiektu stanowiła spore wyzwanie konstrukcyjne ze względu na warunki geologiczne terenu i obecność wód podziemnych
PRZECZYTAJ