• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ramach. Rezultatów: 3667, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gsm-r-w-polsce-staje-sie-faktem-1241

GSM-R w Polsce staje się faktem

06.04.2011

infrastruktury ERTMS/GSM-R dla potrzeb radiołączności kolejowej i systemu ERTMS/ETCS poziom 2. W ramach projektu powstanie centralna część systemu składająca się z dwóch jednostek: podstawowej w Warszawie [...] h, a także rozwiązania z zakresu telematyki dla operatorów autostrad. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pod nazwą "Modernizacja linii Kolejowej E 30, Etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i [...] pois.gov.pl Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/tbm-poszly-w-ruch-mechaniczne-krety-wydraza-tunele-kolejowe-w-lodzi-5289

TBM poszły w ruch. Mechaniczne „krety” wydrążą tunele kolejowe w Łodzi

Fabryczna i Kaliska) i na osi północ – południe (przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna, Żabieniec). W ramach projektu powstaną nowe przystanki m. in. Łódź Polesie i Łódź Śródmieście, które będą zintegrowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/jak-dziala-tbm-najwieksza-maszyna-drazaca-tunel-kolejowy-w-polsce-4865

Jak działa TBM – największa maszyna drążąca tunel kolejowy w Polsce

(TEN-T), Etap II, Odcinek Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” jest współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Więcej informacji na stronie projektu: www.tu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/przebieg-transportu-wiekszej-tarczy-tbm-do-lodzi-4868

Przebieg transportu większej tarczy TBM do Łodzi

(TEN-T), Etap II, Odcinek Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” jest współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Więcej informacji na stronie projektu: www.tu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/jak-wyglada-tbm-spacer-po-maszynie-drazacej-tunel-kolejowy-w-lodzi-4590

Jak wygląda TBM? Spacer po maszynie drążącej tunel kolejowy w Łodzi

koniec 2022 r. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Więcej informacji na stronie http://tunel-laczypolske

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/nowe-rozjazdy-na-torach-to-bezpieczniejsze-i-sprawniejsze-podroze-4419

Nowe rozjazdy na torach – to bezpieczniejsze i sprawniejsze podróże

projektu modernizacji rozjazdów na polskich torach. W obecnej perspektywie finansowej (lata 2014-2020) w ramach Krajowego Programu Kolejowego modernizacja obejmuje ponad 5000 rozjazdów. Projekt pn. „Poprawa b

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zaproszenie-na-miedzynarodowa-konferencje-ertms-w-krajach-europy-srodkowo-wschodniej-759

Zaproszenie na miedzynarodową konferencję: ERTMS W KRAJACH EUROPY ŚRODKOWO-WSCHODNIEJ

20.04.2010

Kolejowe S.A. zapraszają do udziału w międzynarodowej konferencji naukowo-technicznej organizowanej w ramach Dni Techniki Kolejowej pn.: ERTMS W KRAJACH EUROPY ŚRODKOWO-WSCHODNIEJ Program rozwoju, realizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/posiedzenie-grupy-roboczej-one-stop-shop-rne-w-warszawie-367

Posiedzenie Grupy Roboczej One Stop Shop RNE w Warszawie

05.06.2008

jest sprzedaż zharmonizowanych międzynarodowych tras Ad-Hoc dla przewozów towarowych (przejazdy w ramach Indywidualnego Rozkładu Jazdy) . Pracownicy OSS oferują ponadto pomoc i udzielają informacji na temat

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowymi-torami-z-krakowa-do-rzeszowa-1691

Nowymi torami z Krakowa do Rzeszowa

05.07.2012

Rzeszów, etap III POIiŚ 7.1-30 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Zobacz galerię zdjęć Informacje dla mediów: Maciej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-przetarg-na-modernizacje-linii-kolejowej-szczecin-dabie-swinoujscie-863

Kolejny przetarg na modernizację linii kolejowej Szczecin Dąbie - Świnoujście

20.08.2010

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Szczecinie, w ramach modernizacji linii kolejowej Szczecin Dąbie – Świnoujście, ogłosiły 13 sierpnia 2010r. kolejny przetarg na

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...134135136137138139140141142143...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1381 do 1390 z 3667.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook