Wyniki wyszukiwania
sprawniejsze podróże na trasie z Katowic do Zebrzydowic i w Beskid Śląski. Składy pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Projekt przewiduje wymianę około 50 km torów i sieci trakcyjnej
PRZECZYTAJpowiatowej nr 1925D), Chrząstawa Mała (w rejonie ul. Gajowej). Podróż odnowioną linią będzie możliwa z prędkością do 100 km/h. Dla podniesienia bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych instalowane są nowe
PRZECZYTAJwygodne podróże koleją Na trasie z Katowic do Zebrzydowic i Wisły Głębce składy pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Projekt przewiduje wymianę około 50 km torów i sieci trakcyjnej
PRZECZYTAJzostanie 15 km torów i 47 rozjazdów. Wymieniona zostanie sieć trakcyjna. Tory będą przygotowane do prędkości 100 km/h (obecnie 60 km/h). Do obsługi stacji będą wykorzystane nowe komputerowe urządzenia sterowania
PRZECZYTAJkratownicowe przęsła i dwie żelbetowe podpory. Nowy obiekt zapewni przejazd składów pasażerskich z prędkością do 160 km/h. Będą mogły kursować także ciężkie składy towarowe o nacisku na oś do 221 kN. Teren
PRZECZYTAJe dokładności 0,01 mm. W zależności od potrzeb, maszyna nawet kilkukrotnie wykonuje przejazd z prędkością do 20 km/h. Projekt pn. „Prace na liniach kolejowych nr 14, 811 na odcinku Łódź Kaliska – Zduńska
PRZECZYTAJzostanie 15 km torów i 47 rozjazdów. Wymieniona zostanie sieć trakcyjna. Tory będą przygotowane do prędkości 100 km/h (obecnie 60 km/h). Będą nowe, komputerowe urządzenia sterowania ruchem. Zadanie pn. „Z
PRZECZYTAJponiżej 2 godzin po zakończeniu modernizacji i uzyskaniu wymaganych pozwoleń - gdy pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Prace zwiększą przepustowość trasy, na którą będzie mogło wyjechać więcej składów
PRZECZYTAJtransportu kolejowego. Studium zakłada analizę trasy dla pociągów, które pojadą z większą niż obecnie prędkością, od 120 (towarowe) do 160 km/h (pasażerskie). W planach studium uwzględniona ma być modernizacja
PRZECZYTAJpoprawi się przepustowość szerokotorowej trasy - po torach będzie mogło kursować więcej pociągów z prędkością do 60 km/h. Stacje w Siemianówce, Mikłaszewie i Zabłotczyźnie będą mogły przyjmować i obsługiwać
PRZECZYTAJ