Wyniki wyszukiwania
trasę będzie mogło wyjechać więcej pociągów. Najszybsze pociągi pojadą z Poznania do Warszawy z prędkością 160 km/h w ok. 2:20 h. Zapewnione będą lepsze warunki przewozu towarów. Projekt „Prace na linii
PRZECZYTAJpodróże między Poznaniem a Wolsztynem. Na objętym pracami 15 km odcinku z Wolsztyna do Drzymałowa, prędkość pociągów zwiększy się nawet dwukrotnie do 120 km/h. Będą nowe tory, a bezstykowo połączone szyny
PRZECZYTAJSzopienice Północne. Będą wymienione tory i rozjazdy, dzięki czemu pociągi pojadą szybciej - ich prędkość wzrośnie dwukrotnie do 80 km/h. Sprawniejszy przejazd składów towarowych zapewni nowa sieć trakcyjna
PRZECZYTAJoraz zamontowane nowe urządzenia zabezpieczenia ruchu kolejowego umożliwią prowadzenie pociągów z prędkością do 160 km/godz. We wrześniu przebudowa obejmie kolejne tory na odcinkach: Gogolin - Górażdże oraz
PRZECZYTAJurządzenia sterowania ruchem. Przebudowane tory i wymieniana sieć trakcyjna umożliwią jazdę pociągów z prędkością do 100 km/h. Modernizacja stacji obejmuje też pobliskie wiadukty. Konstrukcje są odnawiane i wzmacniane
PRZECZYTAJinwestycji na polskich torach o znaczeniu krajowym i międzynarodowym. Pociągi pasażerskie zwiększą prędkość do 200 km, a stacje i przystanki będą dostępne dla wszystkich podróżnych. Podróż najszybszym pociągiem
PRZECZYTAJczas przejazdu – nie będzie konieczności zmiany czoła pociągu. Trasa ma zostać przygotowana do prędkości 100 lub nawet 120 km/h. Podróż między Czarnkowem a Poznaniem szacowana jest na ok. 1 godz. Realizacja
PRZECZYTAJznacznie skraca się czas prac. W efekcie, zaraz po akcji podbijarki, pociągi kursują bez ograniczeń prędkości. Podbicie polega na uniesieniu toru z jednoczesnym podsypaniem pod podkłady tłucznia. Dzięki temu
PRZECZYTAJwariantów przewiduje się dostosowanie linii dla pociągów pasażerskich do prędkości 160 km/h oraz dla pociągów towarowych do prędkości 120 km/h. Zwiększy to przepustowość linii, dzięki czemu na trasę będzie
PRZECZYTAJCentralnej Magistrali Kolejowej pociągi pojadą z prędkością ponad 200 km/h Inwestycje PLK na Centralnej Magistrali Kolejowej dostosowują linię do prędkości do 250 km/h, podnoszą poziom bezpieczeństwa i docelowo [...] Budowa wiaduktów to element przygotowania Centralnej Magistrali Kolejowej do podniesienia prędkości pociągów do 250 km/h. Inwestycja zwiększa sprawność i bezpieczeństwo komunikacji drogowej w Koziej Wsi [...] uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R oraz systemu ETCS poziom 2, na linii CMK planowany jest przejazd z prędkością do 250 km/h. Centralna Magistrala Kolejowa zapewnia połączenia między Warszawą, Krakowem, Katowicami
PRZECZYTAJ