Wyniki wyszukiwania
Łódź Widzew: pierwszy nowy peron gotowy
11.06.2014
realizowane na zlecenie PLK są prowadzone w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B - odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej
PRZECZYTAJrzeką Utratą oraz w przejściu podziemnym na stacji w Pruszkowie. Za kilka dni rozpoczynamy ostatni etap prac konstrukcyjnych. Będziemy łączyć nową część przejścia z już istniejącym tunelem. Po tej operacji
PRZECZYTAJDo kolejnego etapu robót przeszła budowa tunelu w Sulejówku na al. Piłsudskiego. Gotowe są strop i ściany. Wybierana jest ziemia z wnętrza obiektu. Wykonawca demontuje konstrukcje odciążające, które posłużyły [...] Miastem Sulejówek. Inwestycja „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap II – część wiaduktowa” jest współfinansowana ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego I
PRZECZYTAJCentrum Wsparcia Klienta działa całodobowo, zapewniając podróżnym kompleksowe wsparcie na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień spowodowanych m.in. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi CWK
PRZECZYTAJza blisko 70 mln zł netto w ramach projektu: „Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych, etap II”, współfinansowanego ze środków z UE z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Efektem
PRZECZYTAJodbędą się w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” Przetarg 1.3, w zakresie następujących branż: • układ torowy i odwodnienie torów, • obiekty [...] jest na lata 2011-2015. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków - Rzeszów, etap III” znajduje się na liście podstawowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, zadanie
PRZECZYTAJprzepustowości na modernizowanej linii pozwoli do minimum ograniczyć utrudnienia związane z następnym etapem prac w Pruszkowie. Od 1 lutego startuje tam ostatnia faza przebudowy mostu nad rzeką Utratą. Prace [...] rozjazdów i rozwieszenie 125 km sieci trakcyjnej. Położono już ponad 170 tysięcy nowych podkładów. Ostatni etap prac, poza stacją Grodzisk Mazowiecki, obejmuje 13 km odcinek Żyrardów - Grodzisk Mazowiecki. Budowane
PRZECZYTAJroboty z pierwotnie zakładanych 22 miesięcy do 21. Jednocześnie chcemy, aby wykonawcy jeszcze na etapie prowadzonego przetargu przeanalizowali swoje możliwości, aby skrócić czas zamknięć torowych z 15
PRZECZYTAJmożliwości przewozów między Płaszowem i Bieżanowem, a tym samym na krakowskim węźle kolejowym. Ostatni etap inwestycji to przygotowanie torów i montaż sieci trakcyjnej. Maksymalny możliwy zakres prac wykonano
PRZECZYTAJSprawną i bezpieczną obsługę pociągów zapewnią też nowe tory. Jeszcze w tym roku zakończy się pierwszy etap modernizacji, czyli przebudowa dwóch torów przy peronie nr 4. Efekty modernizacji widać także na odcinku
PRZECZYTAJ