Wyniki wyszukiwania
zostaną zastąpione przez skrzyżowania dwupoziomowe, a na 10 innych przejazdach podniesiemy poziom bezpieczeństwa dzięki zabudowie nowych urządzeń – rogatek i sygnalizatorów świetlnych. Na trasie zabudowane
PRZECZYTAJwojewództwami – mówi Arnold Bresch z Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Poprawi się również bezpieczeństwo ruchu kolejowego i drogowego poprzez modernizację przejazdów kolejowo – drogowych. Usprawnione
PRZECZYTAJprzepustowość linii i zapewnić kursowanie większej liczby pociągów. Przewiduje się, że poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym zwiększą prace na przejazdach. Przygotowanie dokumentacji planowane
PRZECZYTAJtym dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Planowane jest zwiększenie poziomu bezpieczeństwa dzięki budowie nowego systemu sterowania ruchem kolejowym. Powstanie nowe Lokalne Centrum Sterowania
PRZECZYTAJWymiana torów oraz nawierzchni skrzyżowania ułatwiła przejazd kierowcom i podwyższony został poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Na prace zrealizowane w ubiegłym roku na terenie miasta Bydgoszcz przez PKP
PRZECZYTAJprzęsła. Podobnym zakresem prac objęto wiadukt w Żalnie. Remont zapewnił sprawność i zwiększył bezpieczeństwo przewozów koleją z Bydgoszczy przez Tucholę do Chojnic. Wartość zadania wyniosła blisko 1 mln
PRZECZYTAJzwiększyć dostępność transportu kolejowego dla mieszkańców, ułatwić przewóz towarów, podnieść poziom bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego dzięki przebudowie urządzeń sterowania ruchem kolejowym i przejazdów
PRZECZYTAJKolej zbliżyła Toruń z Bydgoszczą
04.03.2014
zostało 93 km torów. Wymieniono również 54 rozjazdy, wyremontowano 18 przejazdów, podwyższając bezpieczeństwo kierowców i pasażerów korzystających z kolei. Do września potrwa remont 120 letniego wiaduktu
PRZECZYTAJprzyjmowanie dłuższych składów, do 750 metrów. Pociągi pojadą z prędkością do 120 km/h. Poziom bezpieczeństwa zwiększy Lokalne Centrum Sterowania Bytom wyposażone w nowoczesny system sterowania ruchem kolejowym
PRZECZYTAJProblem bezpiecznego zachowania na przejazdach kolejowych i prawidłowego ich przekraczania występuje na całym świecie. Zgodnie z danymi ILCAD opartymi o statystyki europejskie wypadki na przejazdach k
PRZECZYTAJ