Wyniki wyszukiwania
„Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap IV – infrastruktura pasażerska na liniach rewitalizowanych w ramach POIiŚ 2007 – 2013”. Już 8 z 22
PRZECZYTAJnumer telefonu i adres e-mail. 7. Każdy z kandydatów ma prawo wycofania swojej kandydatury na każdym etapie postępowania kwalifikacyjnego. Wycofanie następuje przez złożenie pisemnego oświadczenia. Złożone
PRZECZYTAJŚciany szczelinowe o głębokości 26 metrów, czyli na głębokość ośmiopiętrowego budynku, stanowią ważny etap budowy obiektu. Prace skupiają się na budowie płyty stropowej tunelu. Następnie rozpocznie się wybieranie
PRZECZYTAJpriorytetową w ramach „Funduszy Europejskich dla Pomorza”, a sam wiadukt będzie potraktowany jako II etap inwestycji Węzeł Karwiny. Budowa dodatkowego toru na odc. Gdańsk Osowa – Gdynia Główna umożliwi dalszy [...] Miasto będzie sprzyjać budowie czwartego toru w kontekście pozostawienia rezerwy terenowej już na etapie budowy wiaduktu. Wojciech Szczurek poinformował, że jeżeli powstanie koncepcja i Marszałek Województwa
PRZECZYTAJszersza od podobnych tego typu obiektów. W przyszłości, po wykonaniu przez lokalny samorząd następnego etapu prac, obiekt będzie przedłużony do ul. Łagiewnickiej, a budowa najazdów pozwoli korzystać z niego
PRZECZYTAJlinii kolejowej nr 117 odcinek Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona – Wadowice - granica województwa” (Etap I) . Ich zakończenie zaplanowano na czerwiec 2022 r. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską
PRZECZYTAJtowarzyszące w ramach projektu pn.: „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II” będzie finansowana ze środków krajowych.
PRZECZYTAJnumer telefonu i adres e-mail. 7. Każdy z kandydatów ma prawo wycofania swojej kandydatury na każdym etapie postępowania kwalifikacyjnego. Wycofanie następuje przez złożenie pisemnego oświadczenia. 8. Złożone
PRZECZYTAJEfektem projektu jest możliwość krótszej jazdy pociągów towarowych, co oznacza szybszy i sprawniejszy przewóz koleją większej ilości ładunków. Inwestycja wpływa na wzrost efektywności i konkurencyjnoś
PRZECZYTAJprędkością 160 km/h w ok. 1:30 h. Projekt „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń” PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują
PRZECZYTAJ