Wyniki wyszukiwania
zostanie 15 km torów i 47 rozjazdów. Wymieniona zostanie sieć trakcyjna. Tory będą przygotowane do prędkości 100 km/h (obecnie 60 km/h). Zadanie w całości finansowane z budżetu państwa. Prace zaplanowano w
PRZECZYTAJCzechowicami - Dziedzicami zapewni sprawniejsze i bezpieczniejsze przejazdy pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h, a towarowych – 80 km/h. Dla przewoźników towarowych, będą bardziej atrakcyjne warunki
PRZECZYTAJdrogi. Zwiększy się poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym. Pociągi pojadą szybciej – prędkość składów towarowych zwiększy się z 50 km/h do 100 km/h. Prace na linii są ujęte w rozkładzie jazdy [...] przeznaczyły dotychczas około 100 mln zł. Efektem prac są szybsze i sprawniejsze przejazdy pociągów z prędkością 120 km/h m.in. pociągów w relacji Radom – Drzewica oraz Radom – Warszawa, podczas modernizacji
PRZECZYTAJdrogowym. Po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń najszybsze składy pojadą między Poznaniem a Wrocławiem z prędkością do 160 km/h w czasie ok. 1:30 h. Modernizacja na odcinku Leszno – granica województwa dolnośląskiego
PRZECZYTAJprzejazd kolejowo-drogowy na ul. Modlińskiej. Po zrealizowaniu inwestycji pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 80 km/h. Projekt „Prace na linii kolejowej nr 28 Wieliszew – Zegrze” jest dofinansowany ze środków
PRZECZYTAJBrusami a Lipuszem pozwoli skrócić czas podróży między Chojnicami i Kościerzyną dzięki zwiększeniu prędkości pociągów pasażerskich z 60 do 120 km/h. Na 10 km odcinku linii PLK wymienią podkłady oraz szyny
PRZECZYTAJremontowany jest tor na szlaku Horyniec Zdrój – Werchrata. Prace pozwolą zlikwidować ograniczenia prędkość i usprawnią przejazd pociągów. Na trasie kursują składy w relacjach Jarosław – Horyniec Zdrój oraz
PRZECZYTAJŻabieniec). Nowe przystanki ułatwią komunikację W tunelu pociągi będą mogły poruszać się z maksymalną prędkością do 100 km/h. W ramach projektu powstaną też dwa przystanki – Łódź Polesie i Łódź Śródmieście, które
PRZECZYTAJPisz – most w przyszłość most w przeszłość
27.03.2020
żelaznej konstrukcji jest nowy obiekt. Teraz most jest dostosowywany do jazdy pociągów ze zwiększoną prędkością z 30 do 80 km/h. Po nowym moście nad Pisą pociągi jeżdżą od grudnia 2019 r. Zakończyły się zasadnicze
PRZECZYTAJNa Podlasiu podróżujemy z nowych peronów
05.03.2020
Siemiatycz prowadzony jest jednym torem. Po zakończeniu wszystkich prac na linii Hajnówka – Siemiatycze prędkość składów pasażerskich wzrośnie do 120 km/h, a towarowych do 80 km/h. Poprawi się też bezpieczeństwo
PRZECZYTAJ