Wyniki wyszukiwania
Realizacja prac umożliwi wykorzystanie trasy w trakcie prac inwestycyjnych, prowadzonych na węźle krakowskim, m.in. podczas modernizacji trasy E 30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice. Efektem robót
PRZECZYTAJnarodowego zarządcy infrastruktury kolejowej dodatkowo usprawnią ruch pociągów w aglomeracji krakowskiej. Obecnie PLK prowadzą wstępne prace przy projekcie budowy łącznicy kolejowej Kraków Zabłocie –
PRZECZYTAJ108,67 zł brutto 4. Konsorcjum: - Zakłady Usług Energetycznych i Komunikacyjnych Grupa ZUE S.A. - Krakowskie Zakłady Automatyki S.A. - Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie Oferowana cena: 1 122
PRZECZYTAJPociąg na scenę zmierza do finału
18.05.2011
juror wrocławskiego spotkania Znany kompozytor Jan Kanty Pawluśkiewicz, po raz drugi przewodniczył krakowskim eliminacjom. Jego zdaniem konkurs pełni trzy zasadnicze funkcje: podnosi muzykalność i wrażliwość
PRZECZYTAJdo eksploatacji most będzie ostatnią przeprawą wybudowaną przez PLK S.A. w ramach modernizacji krakowskiej linii średnicowej. Po dwóch zrealizowanych wcześniej obiektach już kursują pociągi. Trzecia konstrukcja
PRZECZYTAJinfrastruktury Andrzej Adamczyk. Betonowanie środkowego przęsła to kluczowy etap budowy nowej krakowskiej przeprawy. Gdy materiał stężeje wykonawcy przystąpią do montażu stalowych elementów konstrukcji
PRZECZYTAJSetki ton materiału są dostarczane pociągami, co ogranicza zmiany w ruchu drogowym. Aby kolej na krakowskiej średnicy maksymalnie „wyciszyć”, zastosowano pomiędzy płytą estakady a podporami tłumiki. 28 specjalnie
PRZECZYTAJNowa estakada kolejowa w Krakowie
06.03.2019
Pracuje kilkaset osób. Wykorzystywane jest ponad 100 ciężkich maszyn budowlanych. Przy modernizacji krakowskiej linii średnicowej wykonawca ułożył już przeszło 10 km nowych torów. Wylano 25 tys. m3 betonu i
PRZECZYTAJułatwiające komunikację w okolicy. Nowy kolejowy obiekt zdecydowanie poprawia warunki komunikacji w krakowskich Bronowicach. 34 wiadukty – by było bezpiecznie i szybciej przez tory między Katowicami a Krakowem
PRZECZYTAJsię można dostać przejściem podziemnym, które zastąpi wysłużoną kładkę. W ramach modernizacji krakowskiej linii średnicowej, pomiędzy stacjami Kraków Bieżanów i Kraków Płaszów, budowany jest trzeci tor
PRZECZYTAJ