Wyniki wyszukiwania
Pisz – most w przyszłość most w przeszłość
27.03.2020
– Szczytno” realizowany jest z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Wartość robót to ponad 300 mln zł. Dofinansowanie UE wynosi 85%. Więcej informacji o projekcie na stronie inwestycyjnej plk-polsk
PRZECZYTAJNa Podlasiu podróżujemy z nowych peronów
05.03.2020
Polska Wschodnia. Całkowity koszt inwestycji to ponad 175 mln zł, z czego wartość dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej wynosi prawie 150 mln zł. Więcej informacji o inwestycji na: www.plk-polskawschodnia
PRZECZYTAJnr 153, 199, 681, 682 oraz 872 na odcinku Toszek Północ – Rudziniec Gliwicki – Stare Koźle" to 192 mln złotych, z czego 85 procent pochodzi z unijnego Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJzajmuje czas. Wartość prac realizowanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Otwocku to ok. 90 mln zł. Cały projekt wart jest prawie 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego z POIiŚ to ponad
PRZECZYTAJmonitoring rejestruje sytuacje na styku kolei i drogi. Wartość prac na wszystkich przejazdach to ok. 11,4 mln zł netto. Dwa przejazdy w Raczycach , na kolejowej trasie Włoszczowice – Chmielów zostały zabezpieczone
PRZECZYTAJmiędzy Kaliskami Kujawskimi a Czerniewicami zaplanowano do kwietnia 2021 r. Wartość robót to prawie 39 mln zł netto. Dostępniejsze perony i wyższy poziom zabezpieczeń – efekt wykonanych prac Drugi etapu projektu [...] nawierzchnię jezdni i kierowcy przejeżdżają przez tory bezpieczniej i sprawniej. Na prace przeznaczono 81 mln zł netto. W latach 2016–2018 (pierwszy etap projektu), na 30-kilometrowym odcinku między Włocławkiem [...] kolejowo-drogowych zamontowano nową sygnalizację, co zwiększyło poziom bezpieczeństwa. Wartość prac to 77 mln zł netto. 160 km/h po zmodernizowanym odcinku Projekt pn. „Prace na linii kolejowej nr 18 na odcinku
PRZECZYTAJnr 694/157/190/191 Bronów – Bieniowiec – Skoczów – Goleszów – Cieszyn / Wisła Głębce” to prawie 460 mln złotych, z czego 85% pochodzi z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu
PRZECZYTAJInwestycje PLK na Mazowszu
06.05.2020
pozbawieniu projektu dofinansowania unijnego (120 mln zł) stawia PLK w trudnej sytuacji, gdyż może narazić na stratę finansową, znacząco przekraczającą kwotę 100 mln zł. Wykonanie prac na odcinku Chorzele – Ostrołęka
PRZECZYTAJ681, 682 oraz 872 na odcinku Toszek Północ – Rudziniec Gliwicki – Stare Koźle" o wartości ponad 190 mln zł, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJturą towarzyszącą. Obiekt będzie miał 130 m długości i ponad 25 m szerokość. Finansowanie to 10,4 mln zł netto w ramach Krajowego Programu Kolejowego - projektu „Prace na linii E75 na odcinku Czyżew -
PRZECZYTAJ