Wyniki wyszukiwania
Wyremontowane zostaną ściany oporowe wraz z odwodnieniem. Sprawny ruch kolejowy na lata zapewnią nowe tory i sieć trakcyjna. – Tworzymy coraz bardziej konkurencyjną kolej – nie tylko sprawną i bezpieczną,
PRZECZYTAJtorów, które obecnie wykorzystywane są przede wszystkim do przewozu ładunków. Przebudowane będą m.in. tory i sieć trakcyjna, zamontowane zostaną nowoczesne urządzenia sterowania ruchem kolejowym, odpowiadające
PRZECZYTAJGrodziska Mazowieckiego 30 metrów toru. Do 10 Świętokrzyskiej Brygady Obrony Terytorialnej trafił tory zdemontowane podczas modernizacji linii Warszawa Wschodnia - Warszawa Wawer. Nieużywane elementy są
PRZECZYTAJprzejścia granicznego Skandawa - Żeleznodorożnyj, od granicy do punktu przeładunkowego Kotki. Szerokie tory będą dostosowane do przewozu cięższych składów (do 25t/oś) i prędkości do 60 km/h. Umożliwi to rozwój
PRZECZYTAJbędą obsługiwać ruch pociągów na przeszło 100-kilometrowym odcinku modernizowanej linii. Przebudowane tory i nowe urządzenia zabezpieczające umożliwią prowadzenie pociągów pasażerskich z prędkością do 140
PRZECZYTAJW ciągu dwóch lat przebudowane będą perony na 9 stacjach i przystankach oraz tory na 32 km odcinku między Mielcem a Dębicą. Korzystnie zmieni się stan 37 obiektów, m.in. mostów, a także zwiększy się poziom
PRZECZYTAJskomunikowanie z centrum (ul. Warszawska i ul. Wiejska). Dzięki inwestycji bezpiecznie przekroczą tory także piesi i rowerzyści. PLK zbudują ciągi pieszo-rowerowe. Na wiadukt będą prowadzić schody i winda
PRZECZYTAJograniczonych możliwościach poruszania się. – Na 36 km odcinku z Lublina do Kraśnika wyremontowano już tory, obiekty inżynieryjne i przejazdy, postawiono konstrukcje wsporcze sieci trakcyjnej. We wrześniu wykonawca
PRZECZYTAJ1000 pociągów. Nowa Zachodnia będzie dostosowana do rosnącego zainteresowania pasażerów. Zmienią się tory oraz system sterowania ruchem kolejowym. W ramach modernizacji linii średnicowej trasa od Warszawy
PRZECZYTAJna odcinku Sadowne – Czyżew. Przebudowywane są perony, stacje, mosty, przejazdy kolejowo-drogowe, tory i sieć trakcyjna. Wartość robót na środkowym odcinku trasy Warszawa – Białystok to 521 mln złotych
PRZECZYTAJ