Wyniki wyszukiwania
ramach instrumentu CEF. Efektem modernizacji linii będzie wyższy poziom bezpieczeństwa i zwiększenie prędkości pociągów do 160 km/h. Dzięki temu czas przejazdu najszybszych składów między Wielkopolską i Pomorzem
PRZECZYTAJSkróci się czas przejazdu z Częstochowy do Zawiercia o około 10 minut. Pociągi pojadą szybciej - prędkość wzrośnie ze 120 do 160 km/h. Wartość modernizacji odcinka od Zawiercia do Częstochowy wynosi 380
PRZECZYTAJEfektem prac będą szybsze i wygodniejsze podróże ze Szczytna do Ełku. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, a czas przejazdu w relacji Szczytno – Ełk skróci się o połowę – z ok. 3 godz. do 1
PRZECZYTAJczas przejazdu z Poznania do Szczecina. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h. Obecnie tę trasę pociągi pokonują z prędkością od 100 do 140 km/h. Zwiększona zostanie także przepustowość linii [...] instrumentu CEF. Efektem modernizacji linii E59 będzie wyższy poziom bezpieczeństwa i zwiększenie prędkości pociągów do 160 km/h. Dzięki temu czas przejazdu najszybszych składów między Wielkopolską i Pomorzem
PRZECZYTAJPasażerowie zyskają bardziej komfortowe możliwości podróżowania. Pociągi będą mogły jechać z maksymalną prędkością do 100 km/h, co sprawi, że czas przejazdu między Szczecinkiem a Słupskiem skróci się o około 12
PRZECZYTAJPo pracach tory, obiekty i urządzenia sterowania na 60 km odcinku umożliwią przejazd pociągów z prędkością 80 - 100 km/godz. Poziom bezpieczeństwa zwiększy przebudowa 39 przejazdów kolejowo-drogowych. W
PRZECZYTAJpociągu między stolicami Mazowsza i Lubelszczyzny skróci się do około 1h 30 min. Pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Sprawniejsze przejazdy zapewni drugi tor między Otwockiem a Pilawą. Powstanie 77 nowych
PRZECZYTAJŚwiebodzki, budowa przelotowego połączenia do lotniska we Wrocławiu, przejście linii kolei dużych prędkości przez Wrocławski Węzeł Kolejowy, przebudowa wrocławskiej linii średnicowej z opcją dobudowy czwartego [...] Analizowana będzie także zasadność wykorzystania północno-wschodniego wylotu linii kolei dużych prędkości do ruchu aglomeracyjnego i towarowego, w celu odciążenia odcinka Wrocław Popowice (Mikołajów) –
PRZECZYTAJurządzenia sterowania ruchem kolejowym. Po zakończeniu inwestycji pociągi poruszać się będą z prędkością 160 km/h, a w centrum Krakowa 100 km/h. Wartość inwestycji to w sumie przeszło 1 mld zł. Projekt
PRZECZYTAJ221 ton/oś. Po zakończeniu wszystkich prac na odcinku Sadowne-Czyżew pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h, co skróci czas przejazdu z Mazowsza na Podlasie. Budowa mostów
PRZECZYTAJ