Wyniki wyszukiwania
Tarło, Pałecznica, Ciecierzyn komfort podróży zwiększą nowe wiaty, ławki oraz czytelne oznakowanie. Wyższe perony, wyposażone w antypoślizgową nawierzchnię umożliwią łatwiejsze wsiadanie do pociągów. Nowe
PRZECZYTAJStacja Ostróda zmieni się dla podróżnych
04.08.2023
poruszanie się po peronach także po zmroku. PLK SA przebudują przejście podziemne, które będzie wyższe oraz dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Powstanie nowa część
PRZECZYTAJMerchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Oba nowe perony budowane w Augustowie będą wyższe niż dotychczas, co ułatwi wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Ułatwieniem, szczególnie dla osób o
PRZECZYTAJdo pociągów m.in. w stronę Gniezna i Wrześni lub Jarocina i Krotoszyna. Zmodernizowane perony będą wyższe – ułatwią korzystanie z pociągów także osobom mającym trudności z poruszaniem się. Dla podróżnych
PRZECZYTAJLinie Kolejowe S.A. oraz Narodowe Centrum Badań i Rozwoju nawiązały współpracę z konsorcjum uczelni wyższych, w skład którego wchodzą Politechnika Warszawska, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Instytut
PRZECZYTAJArnold Bresch, członek Zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Dla podróżnych przewidziane są nowe wyższe perony na stacjach Łódź Żabieniec i Zgierz. Będą wyposażone w wiaty, ławki, gabloty informacyjne
PRZECZYTAJprac PLK przebudują perony na przystankach Radziechowy Wieprz, Cięcina Dolna i Cięcina. Perony będą wyższe, co ułatwi podróżnym wsiadanie i wysiadanie z pociągu. Zostaną wyposażone w wiaty, ławki i gabloty
PRZECZYTAJskorzystają także podróżni stacji w Trzebini, Dulowej, Woli Filipowskiej. Przebudowane perony będą wyższe, dobrze oświetlone i wyposażone w czytelne oznakowanie oraz wiaty. Dostęp do pociągów umożliwią
PRZECZYTAJKrakowie: przy ulicach: Armii Krajowej, Łupaszki, Godlewskiego, Zielony Most. Przejścia będą szersze i wyższe. Pozwolą na wygodniejszy przejazd samochodów, co zdecydowanie usprawni komunikację w mieście. Nowy
PRZECZYTAJwięcej prac remontowych, takich jak: wymiany podkładów, naprawy przejazdów i naprawy bieżące torów. Wyższa efektywność utrzymania w 2015 r. jest wynikiem reorganizacji terenowych struktur PLK, lepszej logistyki
PRZECZYTAJ