Wyniki wyszukiwania
i modernizowane stacje i przystanki m.in.: Kruszyna, Wola Bierwiecka, Bartodzieje, Lesiów, Radom Stara Wola. Budowane są nowe konstrukcje peronów. Nad rzeką Radomką gotowa jest betonowa przeprawa. To dwie [...] betonu, czyli około 80 betoniarek. Rozpoczęły się prace przy wiadukcie na ul. Kozienickiej w Radomiu. Stary wiadukt zostanie rozebrany i w jego miejscu powstanie zupełnie nowa konstrukcja. Obiekt będzie się
PRZECZYTAJuzupełniają tłuczeń i podbijają tor. Na kolejnym odcinku między Brzeźnicą a Parczewem demontowany jest stary tor i przygotowywany jest teren pod nowy. Postępuje demontaż peronów na przystankach Gródek i Zabiele
PRZECZYTAJparkingami przy ul. Kościuszki i ul. Limanowskiego. Na stacji Dąbrowa Górnicza został już zdemontowany stary tor. Budowany jest peron wyspowy. Utrzymany jest ruch kolejowy. W związku z rozpoczęciem prac na
PRZECZYTAJkolei z nowego przystanku Chorzów Uniwersytet i nowych peronów na stacjach: Chorzów Miasto, Chorzów Stary, Bytom, Bytom Karb, Radzionków oraz przystankach Bytom Północ i Radzionków Rojca. Zapewniony będzie
PRZECZYTAJrelacji Tczew - Kostrzyn. Rozpoczęto już roboty ziemne związane z wykonaniem dodatkowego nasypu. Stary wiadukt na linii z Poznania do Szczecina będzie rozebrany. Zastąpi go mocniejszy obiekt, który będzie
PRZECZYTAJOtwock – Pilawa: dwa tory i nowy wiadukt
11.12.2020
peronów przy obu torach. Poprawi się komfort dostępu do pociągów na 7 przystankach tj. Śródborów, Stara Wieś, Pogorzel Warszawska, Zabieżki, Chrosna, Kołbiel, Augustówka. Na peronach są ławki i wiaty oraz
PRZECZYTAJjest m.in. w: Bierawie (na linii Kędzierzyn Koźle – Chałupki), Radzionkowie (na linii 145 Chorzów Stary – Radzionków) i Cieszynie (ul. Brodzińskiego). W Lisowie na linii Kielce – Fosowskie dla pieszych
PRZECZYTAJsukcesywnie usuwają tory oraz urządzenia przytorowe. Przy pomocy specjalnego sprzętu demontowana jest stara sieć trakcyjna. Wykonawca już montuje fundamenty nowych konstrukcji wsporczych. W listopadzie zaplanowano
PRZECZYTAJW czwartek dźwig ściągnął na barkę ostatni element dotychczasowego mostu kolejowego. W sumie 12 przęseł o łącznej wadze niemal 1500 ton - tyle stali odzyskano ze starej konstrukcji, łączącej brzegi Wi
PRZECZYTAJSpecjalna maszyna PUN na torach , czyli pociąg do potokowej wymiany nawierzchni kolejowej zdemontowała stary tor, a w jego miejsce ułożyła nowe szyny i podkłady. Zastosowanie mechanizacji i najnowszej techniki
PRZECZYTAJ