• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 4 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prowadzmy-debate-o-kdp-w-polsce-mowi-marek-pawlik-wiceprezes-zarzadu-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa-1420

Prowadźmy debatę o KDP w Polsce, mówi Marek Pawlik wiceprezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

02.09.2011

Dzięki temu, że modernizujemy linie konwencjonalne, przywracając je do prędkości m.in. 160km/h , to jeżdżąc np. 160km/h przez 2/3 trasy i 350 km/h 1/3 trasy będziemy osiągali dobre czasy przejazdu w relacjach [...] wszystkie szczegóły techniczne są zdefiniowane dla pociągów i dla infrastruktury kolejowej do prędkości 350 km/h. W związku z tym nie można budować linii na 200 km/h skoro standardem w UE, w której jesteśmy [...] jest jeszcze zakończone, to zależy nam, aby zaczęła się debata społeczna na temat kolei dużych prędkości.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-dla-krotszych-podrozy-centralna-magistrala-kolejowa-6805

PLK dla krótszych podróży Centralną Magistralą Kolejową

22.03.2022

Centralnej Magistrali Kolejowej z prędkością powyżej 200 km/h Inwestycje na Centralnej Magistrali Kolejowej skrócą czas podróży. Polskie Linie Kolejowe dostosowują linię do prędkości powyżej 200 km/h. Dla zwiększenia [...] Inwestycje Polskich Linii Kolejowych przygotowują CMK do sprawnych i bezpiecznych podróży z prędkością powyżej 200 km/h. Prace na trasie między Grodziskiem Mazowieckim a Zawierciem obejmą wymianę torów [...] 2023 r. Ruch pociągów na CMK będzie utrzymany. Umowa „Wykonanie robót torowych celem podniesienia prędkości na linii kolejowej nr 4 Grodzisk Mazowiecki - Zawiercie” jest realizowana w ramach większego projektu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-linii-kolejowej-nr-401-szczecin-dabie-swinoujscie-2-922

Kontynuacja modernizacji linii kolejowej nr 401 Szczecin Dąbie - Świnoujście

16.09.2010

działań będzie zwiększenie prędkości rozkładowej dla pociągów towarowych do 70 km/h (obecnie 40-50 km/h), podwyższenie dopuszczalnego nacisku do 221 kN oraz utrzymanie prędkości rozkładowej dla pociągów [...] pociągów pasażerskich wynoszącej 80 km/h. Dalsze zwiększenie prędkości uniemożliwia istniejąca geometria toru (liczne łuki spowodowane ukształtowaniem terenu). Inwestycja będzie finansowana ze środków budżetu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/uic-highspeed-2008-w-amsterdamie-329

UIC HIGHSPEED 2008 w Amsterdamie

28.03.2008

konferencji były m. in. koleje dużych prędkości i społeczeństwo, innowacje w stałym i mobilnym wyposażeniu, oczekiwania klientów, punkty strategiczne w kolejach dużych prędkości. Ponadto uczestnicy mogli wziąć [...] Polski Linie Kolejowe S.A., które dopiero zaczynają prace przygotowawcze do budowy linii dużych prędkości, zaprezentowały informacje na temat swoich planów inwestycyjnych. Oprócz materiałów promocyjnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/etcs-200-km-h-na-cmk-1456

ETCS - 200 km/h na CMK

03.10.2011

wyposażone w system ETCS będą mogły poruszać się tam z prędkością 200 km/h. Składy zespolone np. Pendolino do 220 km/h. Wprowadzenie na całej linii CMK prędkości 200/220 km/h przewiduje się w 2015 roku. Czas przejazdu [...] jazdy z zezwoleniem na 200 km/h, kolejno badana będzie reakcja systemu na przekroczenie dozwolonej prędkości oraz reakcja systemu na przejechanie sygnalizatora ze wskazaniem „stój" – przed testem informował [...] Kolejowymi S.A. oraz PKP Intercity jazdy próbne przeprowadzono w dniach 27 09.2011 r. – 01.10. 2011 r. Prędkość rozkładowa 200 km/h zostanie wprowadzona do rozkładu jazdy 2012/13 na odcinku linii CMK, Olszamowice

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-wobec-publikacji-wprost-z-17-listopada-2014-r-2670

PLK wobec publikacji Wprost z 17 listopada 2014 r.

17.11.2014

odcinku w ubiegłym roku pierwszy skład ED250 pojechał z prędkością 293 km/godz., pobijając rekord prędkości na polskich torach, a zarazem rekord prędkości pociągów z rodziny Pendolino. Dziennikarz Wprost nie [...] zakończone. Właśnie trwają odbiory. W grudniu br. pociągi pojadą dwoma nitkami tego wiaduktu z prędkością 160 km/godz. Prezentowane w materiale ograniczenia (ostrzeżenia dla maszynistów) są nieaktualne [...] Transportu Kolejowego w listopadzie/grudniu ubiegłego roku. Pociągi ED250 na CMK regularnie jeżdżą z prędkością 160 km/godz. w ramach jazd testowych, które potwierdzają prawidłową współpracę z systemem ETCS

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-bezpieczniej-po-polskich-torach-1790

Szybciej i bezpieczniej po polskich torach

21.11.2012

do PKP Intercity, wyposażoną w urządzenia odbiorcze. Podczas testów lokomotywa poruszała się z prędkością 160km/h. W jaki sposób działa system ETCS? Europejski System Sterowania Pociągiem - ETCS (European [...] przytorowych z lokomotywą i generowaniu informacji dotyczących, między innymi maksymalnej dozwolonej prędkości na danym odcinku. System kontroluje reakcję maszynisty na nadawane komunikaty i reaguje np. w przypadku [...] przypadku zignorowania sygnału "stój", co w konsekwencji zapewnia wyższe bezpieczeństwo jazdy. Przy prędkościach wyższych niż 160 km/h maszynista nie jest w stanie samodzielnie zidentyfikować wszystkich sygnałów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zblizy-torun-z-bydgoszcza-1-2041

Kolej zbliży Toruń z Bydgoszczą

10.10.2013

i Bydgoszczą widać już teraz. Na kilku fragmentach trasy, pociągi mogą już jeździć z maksymalną prędkością do 120 km/h. Nowy rozkład jazdy, wprowadzony w połowie grudnia, pozwoli zaoszczędzić pasażerom [...] wzmacnianiem podpór obiektu. Dzięki inwestycji pociągi będą mogły pokonywać ten odcinek z większą prędkością. Te prace o wartości 2,5 mln zł potrwają około roku. Wysokie tempo prac uzyskano dzięki zastosowaniu [...] przejazdów kolejowo-drogowych. Po zakończeniu inwestycji pociągi pasażerskie będą mogły osiągać prędkość maksymalną do 120 km/h, a towarowe do 100 km/h. Remont całego odcinka Toruń – Bydgoszcz będzie kosztował

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-cmk-rosna-wiadukty-obok-pociagow-4594

Na CMK rosną wiadukty obok pociągów

20.03.2020

Magistrali Kolejowej pociągi pojadą z prędkością ponad 200 km/h Inwestycje PLK na Centralnej Magistrali Kolejowej skrócą czas podróży. Dostosowują linię do prędkości powyżej 200 km/h i zwiększają poziom [...] poziomie szyn w woj. świętokrzyskim i łódzkim. M.in. dzięki tym obiektom pociągi będą mogły zwiększyć prędkość powyżej 200 km/h oraz sprawniejszy będzie ruch drogowy – wyeliminowane zostanie oczekiwanie kierowców [...] uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R oraz systemu ETCS poziom 2, na linii CMK planowany jest przejazd z prędkością do 250 km/h. CMK zapewnia połączenia między Warszawą, Krakowem, Katowicami i Wrocławiem. Jest ważna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-na-cmk-200-km-h-w-idzikowicach-3638

Szybciej na CMK – 200 km/h w Idzikowicach

28.02.2018

Stacja będzie przygotowana do przejazdu pociągów pasażerskich z prędkością 200 km/h, a docelowo 230/250 km/h. Pociągi towarowe pojadą z prędkością 120 km/h. W ramach inwestycji zaplanowano zabudowę komputerowych [...] pociągów zapewnią też nowe rozjazdy. Planowany jest montaż 40 rozjazdów, w tym 12 dostosowanych do prędkości max. 250 km/h. Inwestycja będzie realizowana w systemie „projektuj i buduj” w latach 2018-2020 w [...] linii dla ruchu pasażerskiego – umożliwią przejazd większej liczby pociągów i dostosują stacje do prędkości 200 km/h, docelowo 230/250 km/h. Zapewnienie sprawnej i bezpiecznej jazdy przez Centralną Magistralę

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...78910111213141516...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 111 do 120 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook