Wyniki wyszukiwania
kartuski”). Koszt robót wyniósł 1,2 mln zł netto. Przystanek zostanie udostępniony podróżnym pod koniec 2023r., po zakończeniu budowy „bajpasu kartuskiego”. Celem Programu, przedłożonego przez Ministra Infr
PRZECZYTAJTychów przez Pszczynę do Goczałkowic-Zdroju. Zakończenie wszystkich prac planowane jest do końca 2027 r. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z instrumentu „Łącząc Europę”. Wyłączną odpowi
PRZECZYTAJWielka, Mława Miasto, Groszowice Wrzosów, Dąbrówka Zabłotnia, Niemojki. W 2021 r. przebudowano przystanek w Niemojkach. Od 2023r. pociągi zatrzymują się na 3 nowych przystankach: Dąbrówka Zabłotnia, Groszowice [...] lata 2021-2025 to ok. 7,1 mln. – Przystanek w Józefinie ma szczególne znaczenie, bo właśnie tu w 2020 r. uruchomienie Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021 – 2025
PRZECZYTAJJaśkowice poprzez budowę drugiego toru i dodatkowych przystanków osobowych” będą realizowane w latach 2023 – 2026. Budowa jest przewidziana na lata 2026 – 2029. Szacowana wartość całego zadania (prace projektowe [...] Tworzeń i rozbudową przystanku osobowego D.G. Gołonóg”. Program Kolej+ zaplanowano do realizacji do 2029 r. Jego realizacja wpłynie na poprawę warunków życia mieszkańców i wzrost atrakcyjności wielu regionów
PRZECZYTAJWartość prac to prawie 3,4 mld zł, zakończenie większości prac zaplanowano do końca 2023r.; na stacji Łapy i Białystok na 2024 r. Projekt współfinansowany ze środków instrumentu CEF „Łącząc Europę” – (Connecting
PRZECZYTAJWielka, Mława Miasto, Groszowice Wrzosów, Dąbrówka Zabłotnia, Niemojki. W 2021 r. przebudowano przystanek w Niemojkach. Od 2023r. pociągi zatrzymują się na nowych przystankach Dąbrówka Zabłotnia, Groszowice
PRZECZYTAJRozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej nr 1315/2013 w perspektywie 2030 r., elektryfikacja linii kolejowych według zidentyfikowanych potrzeb, likwidacja tzw. „wąskich gardeł” [...] determinowana jest celami strategicznymi w perspektywie zarówno krótko, jak i długoterminowej do 2030 r.
PRZECZYTAJWartość prac to prawie 3,4 mld zł, zakończenie większości prac zaplanowano do końca 2023r.; na stacji Łapy i Białystok na 2024 r. Projekt współfinansowany ze środków instrumentu CEF „Łącząc Europę” – (Connecting
PRZECZYTAJWartość prac to prawie 3,4 mld zł, zakończenie większości prac zaplanowano do końca 2023r.; na stacji Łapy i Białystok na 2024 r. Po ich zakończeniu podróż najszybszym pociągiem z Białegostoku do Warszawy potrwa
PRZECZYTAJpozyskiwane są niezbędne decyzje środowiskowe (ich zakończenie planowane jest do końca 2023r.) Na przełomie I/II kwartału 2024 r. planowane jest ogłoszenie przetargu na realizację robót budowlanych dla tego odcinka
PRZECZYTAJ