• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy tory. Rezultatów: 1453, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-i-bezpieczniej-z-tarnowa-w-beskidy-4077

Wygodniej i bezpieczniej z Tarnowa w Beskidy

22.01.2019

wiadukcie w Nowym Sączu (ul. Zielona). PLK wybudują nowe podpory i konstrukcje przęseł, przebudują tory i rozjazdy. Zwiększy się wysokość i szerokość obiektu, a przez to sprawniejszy i bezpieczniejszy będzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/10-tysiecy-opoznionych-pociagow-i-wielomilionowe-straty-to-wina-zlodziei-infrastruktury-kolejowej-1978

10 tysięcy opóźnionych pociągów i wielomilionowe straty. To wina złodziei infrastruktury kolejowej

08.07.2013

wykorzystują moment, kiedy one zwalniają - wówczas otwierają drzwi węglarki i wysypują jej zawartość na tory. PKP Polskie Linie Kolejowe walczą z przestępcami stosując różne metody. W wielu miejscach instalowany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/olsztyn-bezpieczniej-na-przejazdach-wspolpraca-plk-z-instruktorami-nauki-jazdy-4015

Olsztyn. Bezpieczniej na przejazdach – współpraca PLK z instruktorami nauki jazdy

01.12.2018

ą ze znakami ustąp pierwszeństwa. Kierowcy ignorują również czerwone światło zakazujące wjazdu na tory, a nawet omijają slalomem zamknięte rogatki. Na terenie województwa warmińsko-mazurskiego jest 740

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gorzow-wielkopolski-zakonczono-glowne-prace-na-estakadzie-i-stacji-3992

Gorzów Wielkopolski – zakończono główne prace na estakadzie i stacji

09.11.2018

przejazd większej liczby pociągów. Na płycie stacyjnej odbudowane są dwa perony. Będą także ułożone tory. Wykonawca prowadzi prace przy wiatach. Układane są instalacje teletechniczne i elektryczne dla nowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniejsze-i-krotsze-kolejowe-podroze-miedzy-poznaniem-a-szczecinem-3879

Bezpieczniejsze i krótsze kolejowe podróże między Poznaniem a Szczecinem

21.08.2018

zaplanowane jest na początek IV kwartału br. Zakończą się one pod koniec 2020 r. Będą wymieniane tory. Przebudowa obejmie 45 peronów na 21 stacjach i przystankach. Będą wyposażone w wiaty, nowe oświetlenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-warszawa-kolejarze-szlifuja-szyny-miedzy-swarzedzem-a-kolem-4182

Poznań – Warszawa: kolejarze szlifują szyny między Swarzędzem a Kołem

10.04.2019

szlak Podstolice – Swarzędz i Koło – Barłogi. Łącznie do czerwca specjalistyczna maszyna wygładzi tory na odcinku 125 km na trasie z Poznania do Warszawy. Ostatnie szlify na trasie Szlifowanie torów oznacza

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/we-wrzesniu-pociagi-wroca-na-linie-grodzisk-mazowiecki-warszawa-zachodnia-3835

We wrześniu pociągi wrócą na linię Grodzisk Mazowiecki – Warszawa Zachodnia

19.07.2018

drogowego, który umożliwi lepszą komunikacje w mieście i zwiększy bezpieczeństwo. Ułożone zostały już nowe tory oraz zainstalowane słupy pod nową sieć trakcyjną. Trwa montaż nowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-stalowa-nowy-przystanek-i-modernizacja-linii-3484

Warszawa Stalowa - nowy przystanek i modernizacja linii

25.09.2017

Kolejowych S.A. Inwestycja warta 126 mln zł zwiększy możliwości kolei. Nowe urządzenia i wyremontowane tory stworzą warunki do przejazdu większej liczby pociągów. Przebudowanych zostanie 11 km torów pomiędzy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krocej-i-wygodniej-koleja-z-lodzi-do-zdunskiej-woli-3318

Krócej i wygodniej koleją z Łodzi do Zduńskiej Woli

13.03.2017

sterowania ruchem kolejowym. Poziom bezpieczeństwa podróży koleją oraz bezpieczniejsze przejazdy przez tory zapewni przebudowa 35 przejazdów kolejowo-drogowych. Kolejarze dodatkowo na 13 z nich zamontują urządzenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsze-i-wygodniejsze-podroze-na-lubelszczyznie-i-podkarpaciu-3610

Szybsze i wygodniejsze podróże na Lubelszczyźnie i Podkarpaciu

31.01.2018

urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz budowa sieci trakcyjnej. Przygotowane są już cztery nowe tory oraz 7 rozjazdów, które zapewniają sprawną obsługę pociągów. Dzięki przebudowanym peronom, nowym wiatom

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...109110111112113114115116117118...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1131 do 1140 z 1453.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook