Wyniki wyszukiwania
regionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJregionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJanalogicznym momencie poprzedniej perspektywy wartość zrealizowanych wydatków wynosiła – 7,6 mld zł i stanowiła 19,9% kwoty wydatków ujętych do realizacji w WPIK z 2011 roku. Korzystniejsze warunki dla wykonawców
PRZECZYTAJDobre relacje Wielkopolska – Dolny Śląsk
07.02.2017
projektu, współfinansowanego przez Unię Europejską wynosi ponad 940 mln zł, z czego przeszło 667 mln zł stanowią fundusze unijne. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S
PRZECZYTAJzbudowano 5 nowych w Lublinie, Niedrzwicy, Pułankowicach, Polichnie i Zaklikowie. Podstacje trakcyjne stanowią istotny element kolejowej infrastruktury energetycznej. Ukończona elektryfikacja linii to sprawniejsze
PRZECZYTAJpołączeń zapewnia dofinansowanie ze środków Programu, które wynosi 85 proc. Pozostałe 15 proc. stanowić będą środki własne samorządów. Budżet Kolej Plus wynosi 5,6 mld zł, co przy 15 proc. udziale samorządów
PRZECZYTAJcyklistów – będą zamontowane stojaki rowerowe. – Stacja Warszawa Gdańska, Most Gdański i linia obwodowa stanowią istotne ogniwa Warszawskiego Węzła Kolejowego. Podpisana dziś umowa na rozbudowę Warszawy Gdańskiej
PRZECZYTAJod wschodniej strony, przez Jelcz Laskowice i Wrocław Brochów. Odnowiona linia kolejowa będzie stanowić dogodną alternatywę dla zatłoczonych tras drogowych, przy dojazdach do pracy i szkół w godzinach
PRZECZYTAJIII, odcinek Czempiń – Poznań” (Faza II). Jej koszt to około 428,2 mln zł, z czego ok 320,8 mln zł stanowią środki z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Koszt całej [...] modernizacji odcinka Poznań - Czempiń (Faza I i II) to ok. 808,9 mln zł, z czego przeszło 586,6 mln zł stanowią fundusze unijne. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S
PRZECZYTAJsystematyczne zanikanie efektów inwestycji oraz przedwczesną degradację zmodernizowanych linii. Stanowiłoby także realne zagrożenie wyłączenia z eksploatacji i tak mocno ograniczonych linii niższego rzędu
PRZECZYTAJ