Wyniki wyszukiwania
km/h, a towarowe do 120 km/h. Zmodernizowany tor i wzmocnione obiekty inżynieryjne pozwolą na prowadzenie ciężkich składów towarowych (o nacisku do 221 kN/oś). Poprawi się konkurencyjność kolei w transporcie
PRZECZYTAJZmienia się linia Tarnów - Muszyna
01.08.2017
wiaduktów – wyższy poziom bezpieczeństwa W ramach inwestycji na odcinku Grybów – Kamionka Wielka prowadzone będą również prace, na 22 przejazdach kolejowo-drogowych m.in. w Grybowie, Ptaszkowej, Białej Wyżnej
PRZECZYTAJRyzyko! Kampania społeczna Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko” (www.bezpieczny-przejazd.pl) prowadzona jest już dwanaście lat. O jej znaczeniu świadczą patronaty. Tegoroczna trzynasta edycja otrzymała
PRZECZYTAJCzechowice Dziedzice, planowane są w latach 2020 – 2021. Trzebinia – Oświęcim w przygotowaniu Obecnie prowadzona jest także procedura przetargowa na odcinek Trzebinia – Oświęcim. Opracowanie dokumentacji projektowej
PRZECZYTAJsieci trakcyjnej. Wykonawca zgromadził ponad 70 tysięcy podkładów i 520 ton szyn. Wszystkie prace prowadzone są zgodnie z harmonogramem. Równocześnie z robotami rozbiórkowymi na bieżąco gromadzone są kolejne
PRZECZYTAJ300 m, będą dostosowane do obsługi pociągów dalekobieżnych. Przebudowane tory zapewnią możliwość prowadzenia ruchu pociągów na stacji z prędkością do 60 km/h (ze względu na geometrię toru z i ograniczenia
PRZECZYTAJposiadać odpowiednią przepustowość oraz gwarantować właściwy poziom bezpieczeństwa. Modernizacja linii prowadzona jest etapowo od początku lat 90-tych, a obecne stadium jest wieńczącym ją przedsięwzięciem, w wyniku
PRZECZYTAJprac budowlanych na odcinku Trzebinia – Oświęcim planowana jest w latach 2019 – 2021. Inwestycja prowadzona będzie w ramach większego projektu o nazwie „Prace na linii kolejowej nr 93 Trzebinia – Zebrzydowice”
PRZECZYTAJobejmie większość linii kolejowych na terenie Szczecińskiego Okręgu Metropolitalnego. Prace będą prowadzone na odcinku linii kolejowej Stargard – Szczecin Główny (nr 351) oraz linii Gryfino – Szczecin Główny
PRZECZYTAJmieście. Jest wyposażony w długą wiatę, tablice informacyjne, funkcjonalne oświetlenie. Do przystanku prowadzi m.in. pochylnia. Sprawna komunikacja na czas modernizacji Na czas przebudowy odcinka pomiędzy Gorzowem
PRZECZYTAJ