• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przystanki-kolejowe-miedzy-miastkiem-a-ustka-zmieniaja-sie-dla-podroznych-4220

Przystanki kolejowe między Miastkiem a Ustką zmieniają się dla podróżnych

13.05.2019

Kończą się zasadnicze prace i sprawdzanie urządzeń sterowania ruchem kolejowym na trasie Miastko – Słupsk. Zmodernizowane zostały perony i wymienione tory. Postęp prac pozwala na powrót od czerwca poc

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/za-650-tys-zl-dla-podroznych-w-11-zachodniopomorskich-miejscowosciach-plk-remontuja-wiaty-peronowe-4384

Za 650 tys. zł dla podróżnych w 11 zachodniopomorskich miejscowościach PLK remontują wiaty peronowe

03.10.2019

bardziej funkcjonalne. Poprawia się estetyka kolejowych obiektów. Nowe oświetlenie zwiększy komfort podróżnych i poziom bezpieczeństwa na stacjach i przystankach. Kołobrzeg – odnowione wiaty i perony z windami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szczecin-glowny-kolejny-wygodny-peron-i-nowa-kladka-dla-podroznych-4343

Szczecin Główny – kolejny wygodny peron i nowa kładka dla podróżnych

30.08.2019

metrowym łącznikiem z drugą istniejącą kładką, wybudowaną w 2016 roku. Łącznik zostanie oddany podróżnym do końca roku. Finiszują prace na stacji Szczecin Główny Od niedzieli, 1 września, fragment kładki [...] Krajowego Programu Kolejowego w ramach projektu „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM) Etap I Szczecin Główny” . Realizowany obecnie drugi etap [...] Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Projekt „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM) Etap I Szczecin Główny”. Jest współfinansowany ze środków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-dla-podroznych-15-stacji-zwieksza-standard-obslugi-4317

PLK dla podróżnych 15 stacji zwiększą standard obsługi

05.08.2019

informacyjne i czytelne oznakowanie ułatwią podróżnym dostęp do najważniejszych informacji i rozkładu jazdy. Trasy dojść do peronów będą oznakowane. Podróżnym, poruszającym się między peronami rogatki lub [...] Krajowego Programu Kolejowego, w ramach projektu „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), etap IV. Otwarcie ofert zaplanowane jest 19 sierpnia. [...] W poprzednich etapach w ramach projektu „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM) przeznaczono ponad 330 mln zł na przebudowę i dostosowywane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-legnica-bedzie-wygodniejsza-dla-podroznych-4300

Stacja Legnica będzie wygodniejsza dla podróżnych

19.07.2019

będą wpływały na rozkładowy ruch pociągów. Stacja Legnica będzie wyposażona w 4 windy, ułatwiające podróżnym dostęp do peronów. Zostaną zamontowane naprzeciw schodów, prowadzących z przejścia tunelowego na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szczecin-glowny-nowe-przejscie-nad-peronami-zwiekszy-komfort-podroznych-4401

Szczecin Główny: nowe przejście nad peronami zwiększy komfort podróżnych

11.10.2019

Nowy łącznik umożliwia podróżnym szybkie i wygodnie przejście miedzy poczekalnią w budynku dworca a peronem nr 4, a także dojście na dworzec od ulicy Czarnieckiego. Przejście jest dostosowane do potrzeb [...] Krajowego Programu Kolejowego w ramach projektu „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM) Etap I Szczecin Główny”. Projekt współfinansuje Unia Europejska [...] peronowe, jasne oświetlenie, system informacji pasażerskiej. Udogodnienia te znacznie zwiększą komfort podróżnych. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na modernizowanych stacjach i przystankach przewidziały także

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pila-wygoda-dla-podroznych-i-historyczny-styl-stacji-4155

Piła – wygoda dla podróżnych i historyczny styl stacji

25.03.2019

W Pile podróżni skorzystają z nowego peronu nr 3 na początku sierpnia. Nowoczesny i funkcjonalny peron bez barier architektonicznych zapewni wygodne korzystanie z pociągów. Antypoślizgowa nawierzchnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-krakow-plaszow-zmienia-sie-dla-podroznych-4073

Stacja Kraków Płaszów zmienia się dla podróżnych

17.01.2019

Pojawi się nowoczesny system informacji pasażerskiej. Przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi podróżnych chronić będą 200-metrowe wiaty. Wyremontowane i powiększone zostanie również przejście podziemne [...] poszczególnych peronów, dworca, ul. Dworcowej i Prokocimskiej. Stacja dostępna będzie dla wszystkich podróżnych. Na peronach i w przejściu podziemnym pojawią się ścieżki naprowadzające. Nowe rozwiązania, pr

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdansk-glowny-plk-buduja-nowoczesny-peron-dla-podroznych-4023

Gdańsk Główny – PLK budują nowoczesny peron dla podróżnych

05.12.2018

Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 5.1-19.2 „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap II Gdańsk Główny.” Wartość inwestycji wynosi 62 mln [...] zaplanowano do stycznia 2020 r. Przebudowa stacji w Gdańsku to przykład zmian standardu obsługi podróżnych. W przebudowie i budowie są dziesiątki stacji i przystanków w dużych i mniejszych miejscowościach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-jaworzyna-slaska-za-24-mln-zl-wygodniejsza-dla-podroznych-4004

Stacja Jaworzyna Śląska za 24 mln zł wygodniejsza dla podróżnych

21.11.2018

Pasażerowie skorzystają z przebudowy peronu nr 2. Dostęp dla osób z ograniczoną mobilnością i podróżnych z cięższym bagażem ułatwi winda. Peron zostanie wyposażony w nowe oświetlenie oraz ławki i gabloty [...] Prace zostaną zrealizowane do końca przyszłego roku. PLK na Dolnym Śląsku zwieszają komfort obsługi podróżnych na kilkunastu stacjach i przystankach m.in. na trasie do Głogowa, z Legnicy do Rudnej Gwizdanów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...6789101112131415...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 101 do 110 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook