Wyniki wyszukiwania
Okręgu Węglowego. Dzięki odnowieniu infrastruktury pociągi towarowe pojadą o 30 km szybciej, z prędkością 90 km/h. Szybsza jazda skróci czas przewozu towarów. Odnowione tory zapewnią sprawny przejazd większej
PRZECZYTAJPojadą pociągi między Lewkami a Hajnówką
05.09.2018
zakończeniu prac pokonanie trasy z Hajnówki do Lewek zajmie ok. 24 min. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością 100 km/h. Z końcem września trasą pojadą pierwsze od niemal 25 lat składy z towarami. Później wykonana [...] pociągi towarowe. Przyspieszyły pociągi z Białegostoku do Czeremchy . Składy pasażerskie jeżdżą z prędkością do 100 km/h, a towarowe do 60 km/h. Roboty za ponad 86 mln zł objęły kompleksową wymianę toru i [...] roboty na linii kolejowej z Siedlec do Hajnówki . Od grudnia br. składy osobowe pojadą tą trasą z prędkością 120 km/h a towarowe 80 km/h. Dzięki inwestycjom PLK wzrośnie komfort obsługi pasażerów i konku
PRZECZYTAJPociągi na Opolszczyźnie pojadą szybciej
10.06.2014
Strzelcach Opolskich. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi pasażerskie będą mogły jeździć z prędkością 120 km/h, a towarowe 70 km/h. Czas przejazdu na tej trasie dla pociągów regionalnych skróci się [...] parametry techniczne na całej linii Kalety – Kluczbork pozwolą na jazdę pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h, zaś pociągów towarowych 100 km/h. Całkowity koszt inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych
PRZECZYTAJzakończy się w listopadzie tego roku i dzięki niej pociągi na trasie Kluczbork – Poznań pojadą z prędkością 120 km/h. Zwiększy się komfort oraz bezpieczeństwo podróży. Kolejnym etapem inwestycji będzie
PRZECZYTAJMasa przewożonego w każdym wagonie towaru będzie mogła być zwiększona średnio nawet o 10 – 12 ton. Ma to znaczenie dla przewozów towarowych po torach o klasycznym i o szerokim rozstawie szyn stosowany
PRZECZYTAJnieprawidłowości w większości przypadków jest niemożność osiągnięcia zakładanej prędkości przy danej geometrii torów. Taką prędkość można by było uzyskać, stosując inne rozwiązania np. większą przechyłkę, dłuższe [...] mogłyby w pełni wykorzystać możliwości modernizowanej sieci, w tym umożliwić osiągnięcie maksymalnej prędkości pociągów. W wielu przypadkach wystarczyłoby wprowadzenie drobnych zmian, takich jak przesunięcie [...] standardami; obliczenia wykonywane w oparciu o nieobowiązujące przepisy; notoryczne zaniżanie prędkości maksymalnej dla pociągów towarowych - przyjmowanie domyślnie wartości 80 km/h, a nie wynikającej
PRZECZYTAJLinii Kolejowych S.A. zlikwiduje ograniczenia prędkości wprowadzone z powodu wyeksploatowania infrastruktury. Pozwoli na przejazd pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h. Pociągi towarowe pojadą 70 km/h
PRZECZYTAJWydłużenie torów na stacjach pozwoli na przyjmowanie dłuższych składów, do 750 metrów. Pociągi pojadą z prędkością do 120 km/h. Poziom bezpieczeństwa zwiększy Lokalne Centrum Sterowania Bytom wyposażone w nowoczesny
PRZECZYTAJKolej zbliży Toruń z Bydgoszczą
10.10.2013
i Bydgoszczą widać już teraz. Na kilku fragmentach trasy, pociągi mogą już jeździć z maksymalną prędkością do 120 km/h. Nowy rozkład jazdy, wprowadzony w połowie grudnia, pozwoli zaoszczędzić pasażerom [...] wzmacnianiem podpór obiektu. Dzięki inwestycji pociągi będą mogły pokonywać ten odcinek z większą prędkością. Te prace o wartości 2,5 mln zł potrwają około roku. Wysokie tempo prac uzyskano dzięki zastosowaniu [...] przejazdów kolejowo-drogowych. Po zakończeniu inwestycji pociągi pasażerskie będą mogły osiągać prędkość maksymalną do 120 km/h, a towarowe do 100 km/h. Remont całego odcinka Toruń – Bydgoszcz będzie kosztował
PRZECZYTAJKolej zbliżyła Toruń z Bydgoszczą
04.03.2014
Na całej długości zrewitalizowanej trasy Toruń - Bydgoszcz pociągi mogą już jeździć z maksymalną prędkością 120 km/h. Skorygowany rozkład jazdy, który zostanie wprowadzony 9 marca, pozwoli pasażerom dostać [...] roku, pociągi z Inowrocławia do Torunia i dalej do Jabłonowa Pomorskiego pojadą po nowych torach z prędkością 120 km/h. Roboty rewitalizacyjne zostaną przeprowadzone na trasie o długości 92 km. Kolejna re [...] rewitalizacja zakończona w 2012 roku, między Bydgoszczą a Tczewem, pozwoliła na podwyższenie prędkości maksymalnej do 160 km/h i na skrócenie czasu jazdy pociągiem z Bydgoszczy do Gdańska, do nieco ponad
PRZECZYTAJ