• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2359, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mazowsze-na-przejazdach-kolejowo-drogowych-dodatkowe-zabezpieczenia-4230

Mazowsze – na przejazdach kolejowo-drogowych dodatkowe zabezpieczenia

18.05.2019

Mazowszu to 25,3 mln zł netto. Prace są realizowane w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap I – część przejazdowa” o wartości ok. 250 mln zł netto, z czego [...] czego dofinansowanie UE z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko wynosi prawie 194 mln zł netto. W ramach projektu wykonano już prace na 35 obiektach w całej Polsce, na kolejnych 65 trwają.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociag-na-nowym-torze-z-pily-do-dziembowka-4224

Pociąg na nowym torze z Piły do Dziembówka

15.05.2019

jedno z największych przedsięwzięć komunikacyjnych w regionie. Wartość prac to ok. 500 mln zł netto, z czego ok. 425 mln zł netto stanowi dofinansowanie unijne. Zakończenie Inwestycji planowane jest do końca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wzrosnie-przeladunek-towarow-na-stacji-terespol-4234

Wzrośnie przeładunek towarów na stacji Terespol

23.05.2019

mm stacji Terespol” , zrealizuje Schuessler-Plan Inżynierzy Sp. z o.o. do 2022 r. Finansowanie 2,6 mln zł netto pochodzi ze środków PLK. Budowla planowana na lata 2022 - 2024. – Modernizacja stacji w Terespolu [...] centrum sterowania w Terespolu usprawni prowadzenie ruchu pociągów. Inwestycja o wartości ponad 555 mln zł netto jest realizowana w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”. – PKP Polskie Linie Kolejowe S

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/opolszczyzna-bezpieczniejszy-przejazd-przez-tory-4236

Opolszczyzna – bezpieczniejszy przejazd przez tory

27.05.2019

Etap I – część przejazdowa” o wartości ok. 250 mln zł netto. Dofinansowanie UE z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko wynosi prawie 194 mln zł netto. W ramach projektu wykonano już prace na [...] linii Nysa – Brzeg oraz Opole – Kluczbork. Wartość prac na 14 przejazdach na Opolszczyźnie to ok. 23 mln zł netto. Prace realizuje konsorcjum firm: Bombardier Transportation (ZWUS) Polska Sp. z o.o. oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/beda-wygodniejsze-podroze-pociagiem-z-olsztyna-do-dobrego-miasta-4240

Będą wygodniejsze podróże pociągiem z Olsztyna do Dobrego Miasta

30.05.2019

Gutkowo – Dobre Miasto. Wartość opracowania całego projektu i wykonania robót oszacowano na ponad 120 mln zł. Szybsze podróże, nowe przystanki, wygodniej na peronach – Poprawi się standard obsługi podróżnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podrozni-wyjezdzaja-z-nowych-peronow-miedzy-sumina-a-nedza-4243

Podróżni wyjeżdżają z nowych peronów między Suminą a Nędzą

31.05.2019

ważnego fragmentu południowej obwodnicy Katowickiego Węzła Kolejowego. Projekt o wartości ponad 370 mln realizowany jest z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 i jest współfinansowany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rudna-gwizdanow-szykuja-sie-podroze-do-legnicy-i-lubina-4246

Rudna Gwizdanów – szykują się podróże do Legnicy i Lubina

31.05.2019

obecnie prowadzoną inwestycją kolejową na Dolnym Śląsku. Jej wartości wynosi ponad 197 mln zł, w tym prawie 131 mln zł to dofinansowanie ze środków unijnych w ramach POIiŚ. Znaczenie inwestycji wynika z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyl-remont-mostu-na-sanie-miedzy-lublinem-a-stalowa-wola-4244

Ruszył remont mostu na Sanie między Lublinem a Stalową Wolą

01.06.2019

odcinku Lublin – Stalowa Wola Rozwadów” to 367 mln zł netto. Dofinansowanie ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia (POPW) wynosi 311,9 mln zł. Więcej informacji na temat projektu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/400-mln-euro-na-modernizacje-linii-poznan-szczecin-4247

400 mln euro na modernizację linii Poznań - Szczecin

23.05.2019

Efektem modernizacji linii E59 z Poznania do Szczecina będzie wyższy poziom bezpieczeństwa, większa przepustowość i zwiększenie prędkości pociągów do 160 km/h. Dzięki temu czas przejazdu najszybszych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-dworca-kolejowego-i-stacji-w-olkuszu-4249

Modernizacja dworca kolejowego i stacji w Olkuszu

03.06.2019

Polskich Linii Kolejowych S.A. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. obecnie prowadzą już prace za ponad 150 mln zł na trasie Tunel – Charsznica – Wolbrom – Jaroszowiec Olkuski. Z pierwszych efektów inwestycji podróżni

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...102103104105106107108109110111...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1061 do 1070 z 2359.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook