Wyniki wyszukiwania
odświeżone. Prace odwodnieniowe zapewnią dobrą eksploatację tunelu. W najbliższych dniach tor do jazdy przygotuje podbijarka. Wymiana i montaż nowych urządzeń zabezpieczających przejazdy, podnoszą poziom bezp
PRZECZYTAJNa zmianę czasu opracowany jest specjalny rozkład jazdy. W weekendową noc z soboty na niedzielę, pociągi kursujące bliżej godz. 3:00 zatrzymają się na ok. 60 minut na najbliższej stacji, po czym wyrus
PRZECZYTAJNakło nad Notecią zyska nowy przystanek
15.11.2024
– Piła Główna). Ogłosiliśmy postępowanie przetargowe na realizację zadania. Wyłoniony wykonawca przygotuje dokumentację projektową oraz zrealizuje prace budowlane. Środki na realizację zadania pochodzą
PRZECZYTAJ13 zespołów odśnieżnych (kombajnów), 42 pługi i 212 odśnieżarek. Do pracy w warunkach zimowych przygotowane są 182 zespoły przeznaczone do szybkiego usuwania awarii i usterek. Ekipy dysponują ponad tysiącem
PRZECZYTAJpodkładami i warstwa po warstwie wybiera materiał znajdujący się pod torem, tzw. podtorze. Następnie przygotowane materiały – między innymi geowłóknina i tłuczeń – układane są ponownie. Poza urządzeniami do
PRZECZYTAJefektów inwestycji jest wzrost konkurencyjności przewozów towarowych. Zapewni to linia kolejowa przygotowana do przejazdu dłuższych i cięższych składów. Pojadą pociągi nawet 750-metrowe o obciążeniu 221
PRZECZYTAJprowadzenie ruchu pociągów. Wyszedłem z założenia, że lepiej przygotowany instruktor, wyposażony w nowe narzędzia do pracy, będzie mógł lepiej przygotować dyżurnych ruchu, zawiadowców, toromistrzów do ich pracy
PRZECZYTAJwiekowych: do 15. roku życia, powyżej 15. roku życia. Technika wykonania: dowolna. Plakat powinien być przygotowany w taki sposób, aby umożliwić jego reprodukcję i ekspozycję – zalecany minimalny format to A4.
PRZECZYTAJprzeszła niezbędne testy i odbiory w fabryce w chińskim Changsha. Następnie została rozebrana i przygotowana do transportu. Ładunek składa się z 36 części o wadze ok. 600 ton. Największa z nich waży 87 ton
PRZECZYTAJProjektowanie zadań utrzymaniowych i inwestycyjnych to skomplikowany i wymagający proces, który powinien uwzględnić maksymalne parametry możliwe do uzyskania dla danej linii kolejowej. W praktyce jedn
PRZECZYTAJ