Wyniki wyszukiwania
stanie się dworcem przelotowym. Skróci się czas przejazdu, a przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać zarówno pociągi regionalne, jak i dalekobieżne – na osi wschód – zachód (przez stacje Łódź Widzew
PRZECZYTAJzakresie prac jest remont 48 obiektów inżynieryjnych. Po zakończeniu inwestycji pociągi będą mogły jechać z prędkością do 100 km/h. Planowane jest skrócenie czas przejazdu między Szczecinkiem a Słupskiem
PRZECZYTAJSprawniejsze przejazdy pociągów pasażerskich, możliwość lepszej oferty podróży w Warszawie i regionie oraz poprawa warunków przewozu towarów - to efekty modernizacji kolejowego Mostu Gdańskiego. Z prz
PRZECZYTAJrowerzystów i pieszych. Dzięki inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. pociągi będą mogły jechać z wyższą prędkością. W tym roku modernizacja obejmie 6 przejazdów na trasie z Krakowa do Oświęcimia
PRZECZYTAJniezbędne do szybkich reakcji służb technicznych. W przyszłości po nowych obiektach pociągi będą mogły jechać do 250 km/h. Wartość prac zaplanowanych na lata 2019-2020 to 45 mln zł netto, finansowanie z budżetu
PRZECZYTAJKościerzyny przez Somonino i Kartuzy do Gdańska. Poprawi się przepustowość linii, tzn. będzie mogło jechać więcej pociągów. Zapewnione będą lepsze podróże na regionalnych trasach. Będzie możliwość uruchomienia
PRZECZYTAJinżynieryjnych. Pasażerowie zyskają bardziej komfortowe możliwości podróżowania. Pociągi będą mogły jechać z maksymalną prędkością do 100 km/h, co sprawi, że czas przejazdu między Szczecinkiem a Słupskiem
PRZECZYTAJOd Toszka do Koźla maszyna zmienia tor
17.05.2019
drogowych zwiększą poziom bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego. By więcej towarów szybciej jechało koleją Efektem prac będzie zwiększenie konkurencyjności kolei w stosunku do transportu drogowego
PRZECZYTAJu inwestycji pasażerowie zyskają bardziej komfortowe możliwości podróżowania. Pociągi będą mogły jechać z maksymalną prędkością do 100 km/h, co sprawi, że czas przejazdu między Szczecinkiem a Słupskiem
PRZECZYTAJtowarowym. Dzięki bieżącym oraz planowanym pracom za blisko 400 mln zł z Dolnego Śląska kamień sprawnie jedzie po torach. Nowe tory są m.in. na stacji Kłodzko Gł. oraz na trasie Wrocław – Wałbrzych. Poziom b
PRZECZYTAJ