Wyniki wyszukiwania
Proces rekrutacji Etap #1 Złożenie aplikacji Jeśli znajdziesz ogłoszenie, które Cię zainteresuje, dołącz swoje aktualne CV i wypełnij formularz rekrutacyjny. Możesz również zaaplikować do nas nie wskazując [...] wskazując konkretnego stanowiska – po prostu zarejestruj się w naszej bazie kandydatów! Etap #2 Analiza Twojej aplikacji Aplikacje spływające do naszej bazy są analizowane na bieżąco. Wybrani kandydaci, których [...] Rozmowy rekrutacyjne prowadzimy zdalnie lub organizujemy bezpośrednie spotkania w siedzibie firmy. Etap #3 Miło Cię widzieć - rozmowa kwalifikacyjna Przed spotkaniem rekrutacyjnym poświęć kilka chwil na
PRZECZYTAJrealizowana jest z projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III”. Projekt o wartości ponad 266 mln zł jest współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJpociągami na linii Kraków – Oświęcim. Działania pomiędzy Podborami Skawińskimi i Brzeźnicą to kolejny etap prac na tym szlaku. W tym roku wyremontowaliśmy perony na przystanku Spytkowice Kępki i tory na stacjach
PRZECZYTAJStrzelce Wielkie, Wistka oraz Biała, których zakończenie planowane jest w pierwszym kwartale 2025 r. Na etapie pozyskiwania decyzji administracyjnych jest przystanek Izabelów niedaleko Zduńskiej Woli. Rządowy
PRZECZYTAJszacunkowej wartości ok. 10,8 mln zł. Są to Jasienica Mazowiecka, Szewnica oraz Niemojki, które są na etapie przygotowania lub przetargu, Ciechanów, Mława, Ruda Wielka, Chorzele, Wola Bierwiecka, Kruszyna,
PRZECZYTAJOdbudujemy linię kolejową na odcinku Bielsko-Biała – Skoczów. Dzięki temu mieszkańcy Bielska zyskają szybkie i wygodne połączenie ze Skoczowem i dalej, z Cieszynem i Wisłą. Z kolei mieszkańcy Cieszyna
PRZECZYTAJpołączenie bocznicy z siecią PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. składa się z dwóch powiązanych ze sobą etapów: Ustalenie przez właściwy Zakład Linii Kolejowych możliwości połączenia bocznicy kolejowej z inf
PRZECZYTAJodstępowego w ramach projektu „Likwidacja wąskich gardeł i zwiększenie przepustowości linii kolejowych -etap I” za ponad 10 mln zł ze środków KPO, zostanie zrealizowana do połowy 2025r. Na trasie Wrocław -
PRZECZYTAJzrealizowana w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap I – część przejazdowa”, dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
PRZECZYTAJprojektu Digitalizacja infrastruktury kolejowej poprzez zabudowę nowoczesnych urządzeń i systemów – etap IV”.
PRZECZYTAJ