• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1947, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-podpisaly-umowe-na-linie-zycia-dla-polskiego-intermodalu-10309

PLK SA podpisały umowę na „linię życia dla polskiego intermodalu”

12.12.2024

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę z wykonawcą zadania pn. „Odcinek A – Roboty budowlane na liniach kolejowych nr 201 odc. Kościerzyna - Somonino oraz nr 214 Somonino - Kartuzy realizowan

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/biuletyn-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa/2024

2024

pliku: 190 KB Biuletyn nr 4 z dnia 24 kwietnia 2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 92 KB Biuletyn nr 3 z dnia 1 marca 2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 82 KB Biuletyn nr 2 z dnia 26 stycznia 2024 r. POBIERZ

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisujemy-sie-pod-rozwojem-kolei-w-aglomeracji-poznanskiej-10306

Podpisujemy się pod rozwojem kolei w aglomeracji poznańskiej

12.12.2024

liczby pasażerów węzeł kolejowy w Polsce. W 2022 roku obsłużył 22 miliony podróżnych, rok później prawie 3 miliony więcej. Ta tendencja wskazuje, że już wkrótce przez poznański dworzec będzie się przewijać ponad

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-wielkopolsce-zmienia-sie-nie-do-poznania-10300

Kolej w Wielkopolsce zmienia się nie do poznania

09.12.2024

osobom niewidomym. Do tej pory, dzięki pracom z „programu przystankowego”, Wielkopolanie zyskali już 3 nowe i 12 przebudowanych przystanków – wkrótce dołączy do nich nowy przystanek we Wronkach (Zamość)

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowania-do-drazenia-tunelu-kolejowego-w-malopolsce-na-ostatniej-prostej-10288

Przygotowania do drążenia tunelu kolejowego w Małopolsce na ostatniej prostej

06.12.2024

Gülermak. Po zakończeniu prac powstanie jeden z najdłuższych tuneli kolejowych w Polsce. Obiekt o długości 3,750 metrów skróci podróże pomiędzy Limanową a Nowym Sączem. Docelowo pojadą nim pociągi, które połączą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trasa-wloclawek-torun-sprawniej-na-torach-bezpieczniej-na-przejazdach-i-przejsciach-10273

Trasa Włocławek – Toruń: sprawniej na torach, bezpieczniej na przejazdach i przejściach

04.12.2024

z której w ciągu doby korzysta kilkadziesiąt pociągów pasażerskich i towarowych, przeznaczyliśmy 47,3 mln zł netto ze środków budżetowych. Zrealizowało je konsorcjum firm Polski Holding Budowlany Infrastruktura

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdynia-nowy-wiadukt-zwiekszy-bezpieczenstwo-i-poprawi-komunikacje-w-miescie-10264

Gdynia: nowy wiadukt zwiększy bezpieczeństwo i poprawi komunikację w mieście

03.12.2024

Oddany do użytku we wtorek, 3 grudnia, wiadukt drogowy w ciągu ul. Puckiej w Gdyni zwiększył poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym. Zastąpił dwa przejazdy kolejowo – drogowe w sąsiedztwie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-gdanska-zyska-ekrany-akustyczne-10258

Warszawa Gdańska zyska ekrany akustyczne

03.12.2024

Zbudujemy łącznie 6 km ekranów akustycznych: 3 km wzdłuż linii kolejowej nr 509 między Warszawą Główną Towarową a Warszawą Gdańską oraz 3 km wzdłuż linii kolejowej nr 20 między Warszawą Główną a Warszawą [...] przejście zapewni lepszy dostęp do peronów oraz komunikacji miejskiej, w tym do metra. Na perony 2, 3 i 4 będzie można dostać się zarówno za pomocą schodów ruchomych, jak i tradycyjnych. Dla osób o ograniczonej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tarcza-tbm-faustyna-zakonczyla-swoja-misje-ostatni-tunel-jednotorowy-wydrazony-10243

Tarcza TBM Faustyna zakończyła swoją misję – ostatni tunel jednotorowy wydrążony

29.11.2024

wydrążyła ostatni, czwarty tunel jednotorowy o długości 692 metrów w niecałe 100 dni, czyli po ok. 3 miesiącach od rozpoczęcia prac. TBM Faustyna wyruszyła z przystanku Koziny w kierunku Łodzi Kaliskiej [...] przez Faustynę. Przedostatni tunel również został wybudowany przed czasem. Maszyna drążyła średnio 8,3 metrów dziennie i montowała jednocześnie obudowę. W tym celu wykorzystano 457 ringów tj. pierścieni [...] Łodzi Fabrycznej. Inwestycja jest kontynuowana Duża tarcza TBM Katarzyna wydrążyła ok. 1,34 km z 2,3 km dwutorowego tunelu. Katarzyna ma obecnie przerwę pod kamienicą na ul. 1 Maja 21. Do zatrzymania TBM

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-zima-na-torach-jestesmy-gotowi-10237

PKP Polskie Linie Kolejowe: Zima na torach? Jesteśmy gotowi!

26.11.2024

obejmuje perony, kładki i dojścia dla pieszych (6,1 mln m2 powierzchni), ponad 36 tys. km torów, ponad 37,3 tys. rozjazdów, ponad 13 tys. przejazdów kolejowo-drogowych. Wsparcie dla pasażerów w czasie podróży

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...567891011121314...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 91 do 100 z 1947.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook