Wyniki wyszukiwania
Nowe tory w Rybnickim Okręgu Węglowym
03.08.2017
Rybniku i Żorach wykonawca zdemontował już 20 km szyn i 32 km sieci trakcyjnej. Zakończono wbijanie pali pod nowe słupy sieci trakcyjnej na odcinku Warszowice – Żory. Trwa remont 35 obiektów inżynieryjnych
PRZECZYTAJPociągi wróciły do Międzylesia.
02.09.2008
odcinku granicznym i na odcinku Domaszków – Międzylesie. Specjalne konstrukcje z setek betonowych pali i żelbetowych gwoździ wzmocniły nasypy. Na całym szlaku gotowe są przepusty oraz powierzchniowe i
PRZECZYTAJpodziemne. Wówczas wykonawcy rozpoczną kolejny etap robót - przebudowę peronu numer 1. Trzy tysiące pali wzmocni stację Sprawną obsługę pociągów zapewni dobrze przygotowany układ torowy. Dodatkowe tory dla [...] Pracuje tam ciężki sprzęt, który wzmacnia teren. Maszyny muszą wbić w ziemię niemal 3 tys. betonowych pali, każdy o długości do 5 metrów. Dodatkowe roboty zapewnią lepsze warunki przejazdu pociągów – tory
PRZECZYTAJbędzie budowa przęseł. Wykonawca zakończył już prace przy podstawach podpór. To aż 78 żelbetowych pali o przekroju 1 m i długości ponad 10 m. Na nich staną kolejne elementy przeprawy. Wykonane zostały
PRZECZYTAJWykonawca wzmacnia grunt i nasypy pod budowę toru na pozostałych fragmentach trasy. Wbił już ponad połowę pali, które stabilizują grunt. Montowane są rozjazdy. Obok toru ustawiane są nowe słupy trakcyjne. Dla
PRZECZYTAJtrakcyjnej: na szlak wyjedzie palownica – maszyna przystosowana do wbijania fundamentów (w postaci pali) słupów podtrzymujących sieć trakcyjną. Modernizacja linii E30 z Sosnowca Jęzora do Krakowa Towarowego
PRZECZYTAJrozpoczęły się prace przy fundamentach. Ich najważniejszym elementem było wbicie na 15 metrów betonowych pali. Prace są na lądzie i w nurcie rzeki. Tam powstają podpory tymczasowe, które również będą osadzone
PRZECZYTAJrobót – dziesiątki pali na fundamenty Obecnie prace koncentrują się na budowie przyczółków nowego mostu. Wykonano już roboty związane z głębokim fundamentowaniem, polegające na zabiciu pali o średnicy 1,5 [...] 5 m i długości 30 metrów. Takich pali na każdej podporze jest 29. Równocześnie w „Hucie Pokój” w Rudzie Śląskiej trwa budowa elementów stalowych mostu, które są transportowane do Stoczni „Nauta” w Gdyni
PRZECZYTAJkonstrukcje sieci trakcyjnej. Teren wymaga wzmocnienia przez wymianę gruntów i zabudowę betonowych pali. Gotowa jest sieć ciepłownicza, przebudowywana jest sieć wodociągowa i kanalizacyjna. Gotowych jest
PRZECZYTAJMiędzylesie na finiszu
30.07.2008
Domaszków-Międzylesie. W czerwcu Skanska D.S wzmocniła nasyp. U jego podstawy posadowiono 113 żelbetowych pali o średnicy 100 cm i długości 13,5 m do 15,5 m. spiętych oczepem. Podobną metodą zlikwidowano już osuwiska
PRZECZYTAJ