Wyniki wyszukiwania
teren, co pozwoli na obsługę cięższych pociągów towarowych. W podłoże wbito już około 7200 betonowych pali, a docelowo będzie ich około 85 tys. Remontowane są stare tory oraz sieć trakcyjna. Wykonawca zgromadził
PRZECZYTAJrobót – dziesiątki pali na fundamenty Obecnie prace koncentrują się na budowie przyczółków nowego mostu. Wykonano już roboty związane z głębokim fundamentowaniem, polegające na zabiciu pali o średnicy 1,5 [...] 5 m i długości 30 metrów. Takich pali na każdej podporze jest 29. Równocześnie w „Hucie Pokój” w Rudzie Śląskiej trwa budowa elementów stalowych mostu, które są transportowane do Stoczni „Nauta” w Gdyni
PRZECZYTAJpodziemne. Wówczas wykonawcy rozpoczną kolejny etap robót - przebudowę peronu numer 1. Trzy tysiące pali wzmocni stację Sprawną obsługę pociągów zapewni dobrze przygotowany układ torowy. Dodatkowe tory dla [...] Pracuje tam ciężki sprzęt, który wzmacnia teren. Maszyny muszą wbić w ziemię niemal 3 tys. betonowych pali, każdy o długości do 5 metrów. Dodatkowe roboty zapewnią lepsze warunki przejazdu pociągów – tory
PRZECZYTAJPociągi wróciły do Międzylesia.
02.09.2008
odcinku granicznym i na odcinku Domaszków – Międzylesie. Specjalne konstrukcje z setek betonowych pali i żelbetowych gwoździ wzmocniły nasypy. Na całym szlaku gotowe są przepusty oraz powierzchniowe i
PRZECZYTAJMiędzylesie na finiszu
30.07.2008
Domaszków-Międzylesie. W czerwcu Skanska D.S wzmocniła nasyp. U jego podstawy posadowiono 113 żelbetowych pali o średnicy 100 cm i długości 13,5 m do 15,5 m. spiętych oczepem. Podobną metodą zlikwidowano już osuwiska
PRZECZYTAJdrogową. Kolejny etap zakłada kontynuację robót rozbiórkowych. Wykonywane są też prace pod zabudowę pali fundamentowych nowego obiektu. W miejscu wiaduktu znajdującego się przy stacji Katowice Ligota powstanie [...] starych obiektów przy ul. Przodowników i Załęskiej . Pod podporami wzmocniliśmy podłoże za pomocą pali fundamentowych. Trwa budowa podpór nowych obiektów. Dzięki przebudowie wiaduktu na ul. Przodowników
PRZECZYTAJterenu. Wykonany został demontaż starych szyn i podkładów oraz wymiana gruntu i zabudowa betonowych pali. W listopadzie rozpoczęła się budowa nowych torów. Na dojazd do portu zostanie wykorzystane ponad
PRZECZYTAJlikwidację starych podpór oraz pracę przy żelbetowych przyczółkach. Kolejnym etapem będzie mocowanie pali, niezbędnych przy budowie fundamentów nowego mostu. Prace potrwają do końca 2016 r. Długość nowej
PRZECZYTAJbędzie budowa przęseł. Wykonawca zakończył już prace przy podstawach podpór. To aż 78 żelbetowych pali o przekroju 1 m i długości ponad 10 m. Na nich staną kolejne elementy przeprawy. Wykonane zostały
PRZECZYTAJsprzęt – min. palownice. Wbito ok. 50 fundamentów palowych. Do końca roku planuje się zabudowę ok. 1300 pali wraz z montażem słupów. Prace prowadzone są w porze nocnej. Uwzględniają kursy pociągów regionalnych
PRZECZYTAJ