Wyniki wyszukiwania
pociągów na całej trasie Poznań – Wrocław do około 1 godziny i 40 minut. Pociągi będą kursowały z prędkością 160 km/h. Modernizacji poddane zostaną stacje w Czempiniu, Luboniu oraz Mosinie, a także przystanki
PRZECZYTAJpozwoli na przywrócenie parametrów techniczno - eksploatacyjnych infrastruktury kolejowej oraz prędkości rozkładowej 100 km/h. Linie, których rewitalizację planują PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tworzą
PRZECZYTAJkolejowego. Na dużej części tego fragmentu trasy Warszawa – Gdynia pociągi rozpędzają się już do prędkości 160km/h. W ramach prac na tej części linii E 65 (LCS Nasielsk) zakończono modernizację całego szlaku
PRZECZYTAJkolejowego. Na dużej części tego fragmentu trasy Warszawa – Gdynia pociągi rozpędzają się już do prędkości 160km/h. W ramach prac na tej części linii E 65 (LCS Nasielsk) zakończono modernizację całego szlaku
PRZECZYTAJmogły wyjechać pociągi o napędzie elektrycznym, które zastąpią spalinowe wagony motorowe. Maksymalna prędkość pociągów na linii będzie wynosiła 80 km/h. Linia będzie służyła również mieszkańcom dzielnic są
PRZECZYTAJplanowanym w kwietniu 2014 roku, pociągi pasażerskie na trasie między Toruniem i Bydgoszczą pojadą z prędkością do 120 km/h, a czas przejazdu między tymi miastami skróci się z 60 do 43 min. Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJprac będzie skrócenie czasu jazdy pociągów z Wrocławia do Wałbrzycha i Jeleniej Góry. Rozkładowa prędkość na objętych zadaniem odcinkach wzrośnie z 40 km/h do 100km/h. Obecnie czas przejazdu pociągiem osobowym
PRZECZYTAJdokumentacja umożliwi kontynuowanie trwającej już kilka lat modernizacji linii i pozwoli na zwiększenie prędkości dla pociągów pasażerskich do 120 km/h oraz znaczną poprawę warunków podróżowania. Termin realizacji:
PRZECZYTAJprzejazdów bez zabezpieczenia rogatkami, półrogatkami, zmniejszenie wypadkowości, podniesienie prędkości rozkładowej na danej linii, podwyższenie kategorii przejazdów, a także poprawa stanu technicznego
PRZECZYTAJkolejowym (srk) oraz peronów na stacjach i przystankach. Po rewitalizacji, linia byłaby przejezdna z prędkością V= 120 km/h z ograniczeniami wynikającymi z promieni łuków. Inwestycja planowana jest do realizacji
PRZECZYTAJ