• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-jazda-koleja-z-kalet-do-kluczborka-2196

Szybsza jazda koleją z Kalet do Kluczborka

30.01.2014

dlatego przywrócenie pierwotnych parametrów technicznych linii - jazdy pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h, zaś pociągów towarowych 100 km/h jest bardzo ważne. Zmiany oznaczają lepszy rozkład i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-torowe-w-trojmiescie-przed-terminem-2175

Prace torowe w Trójmieście przed terminem

16.01.2014

poświęcone montażowi systemowi ERTMS, który pozwoli, między innymi, na podwyższenie maksymalnej prędkości pociągów do 200 km/h na wybranych odcinkach trasy. Całkowity koszt robót modernizacyjnych prowadzonych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/analiza-marketingowa-linii-jelenia-gora-8211-szklarska-poreba-761

Analiza marketingowa linii Jelenia Góra – Szklarska Poręba

22.04.2010

2000. Realizacja projektu możliwa jest w latach 2011/12. Przyczyni się do likwidacji ograniczeń prędkości i skrócenia przejazdu o ok. 30-40 min. Zakładane są efekty o charakterze ekonomicznym, społecznym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-zbaszynek-8211-czerwiensk-wraz-z-budowa-lacznicy-kolejowej-pomorsko-8211-przylep-750

Modernizacja linii kolejowej Zbąszynek – Czerwieńsk wraz z budową łącznicy kolejowej Pomorsko – Przylep

23.04.2010

Zielona Góra i Sulechów, wyeliminowaniu konieczności zmiany kierunku jazdy pociągów oraz podniesieniu prędkości do 100 km/h, czas ich jazdy zostanie skrócony o około 33 min. Modernizacja finansowana jest przez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-200-km-h-616

Będzie 200 km/h!

27.08.2009

środków TEN-T i budżetu państwa. Rezultaty projektu: wdrożenie ETCS pozwoli na prowadzenie pociągu z prędkością 200 km/ h., uzyskanie pierwszego w Polsce systemu sygnalizacji kabinowej, interoperacyjności między

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-opracowanie-dokumentacji-projektowej-przy-modernizacji-linii-e-65-613

Umowa na opracowanie dokumentacji projektowej przy modernizacji linii E 65

25.08.2009

przebudowie obiektów inżynieryjnych. Parametry techniczne tych konstrukcji umożliwią podniesienie prędkości jazdy pociągów pasażerskich z 30 km/h do 100 km/h po modernizowanych mostach i wiaduktach. Nowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotka-podroz-i-wygodniejsze-perony-na-trasie-wroclaw-jelenia-gora-2731

Krótka podróż i wygodniejsze perony na trasie Wrocław - Jelenia Góra

17.02.2015

rogowy, co poprawi bezpieczeństwo na styku toru i drogi. Na odnowionej, pozbawionej ograniczeń prędkości linii, składy pasażerskie przyśpieszą do 120 km/h. Podróżni wygodniej wsiądą także do pociągów na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-11-mln-zl-na-modernizacje-przejazdow-kolejowych-w-wojewodztwie-opolskim-2683

Ponad 11 mln zł na modernizację przejazdów kolejowych w województwie opolskim

08.12.2014

stanie urządzeń. W przypadku ich uszkodzenia, maszynista, zgodnie z przepisami, bezpiecznie ograniczy prędkość pociągu do 20 km/h i zachowa szczególną ostrożność. Inwestycja prowadzona na terenie województwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/opoczno-nowy-przystanek-na-kolejowej-mapie-polski-2681

Opoczno – nowy przystanek na kolejowej mapie Polski

03.12.2014

zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. – Nawet w małych miejscowościach na liniach dużych prędkości powstają przystanki gdzie zatrzymują się wybrane pociągi. Takie rozwiązania zapewniają lepszy dostęp

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/po-trzynastu-latach-przerwy-zostaje-wznowiony-ruch-pasazerski-z-lublina-do-lubartowa-realizacja-tego-projektu-umozliwila-wznowienie-przewozow-pasazerskich-zawieszonych-w-2000-roku-1894

Po trzynastu latach przerwy zostaje wznowiony ruch pasażerski z Lublina do Lubartowa. Realizacja tego projektu umożliwiła wznowienie przewozów pasażerskich zawieszonych w 2000 roku

04.04.2013

przemysłowej. Odtworzenie parametrów technicznych linii umożliwia jazdę pociągom pasażerskim z prędkością do 120 km/h i towarowym do 80 km/h. Od uruchomienia przewozów na tej trasie będzie kursowało pięć

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...9293949596979899100101...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 961 do 970 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook