Wyniki wyszukiwania
dlatego przywrócenie pierwotnych parametrów technicznych linii - jazdy pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h, zaś pociągów towarowych 100 km/h jest bardzo ważne. Zmiany oznaczają lepszy rozkład i
PRZECZYTAJpoświęcone montażowi systemowi ERTMS, który pozwoli, między innymi, na podwyższenie maksymalnej prędkości pociągów do 200 km/h na wybranych odcinkach trasy. Całkowity koszt robót modernizacyjnych prowadzonych
PRZECZYTAJ2000. Realizacja projektu możliwa jest w latach 2011/12. Przyczyni się do likwidacji ograniczeń prędkości i skrócenia przejazdu o ok. 30-40 min. Zakładane są efekty o charakterze ekonomicznym, społecznym
PRZECZYTAJZielona Góra i Sulechów, wyeliminowaniu konieczności zmiany kierunku jazdy pociągów oraz podniesieniu prędkości do 100 km/h, czas ich jazdy zostanie skrócony o około 33 min. Modernizacja finansowana jest przez
PRZECZYTAJBędzie 200 km/h!
27.08.2009
środków TEN-T i budżetu państwa. Rezultaty projektu: wdrożenie ETCS pozwoli na prowadzenie pociągu z prędkością 200 km/ h., uzyskanie pierwszego w Polsce systemu sygnalizacji kabinowej, interoperacyjności między
PRZECZYTAJprzebudowie obiektów inżynieryjnych. Parametry techniczne tych konstrukcji umożliwią podniesienie prędkości jazdy pociągów pasażerskich z 30 km/h do 100 km/h po modernizowanych mostach i wiaduktach. Nowe
PRZECZYTAJrogowy, co poprawi bezpieczeństwo na styku toru i drogi. Na odnowionej, pozbawionej ograniczeń prędkości linii, składy pasażerskie przyśpieszą do 120 km/h. Podróżni wygodniej wsiądą także do pociągów na
PRZECZYTAJstanie urządzeń. W przypadku ich uszkodzenia, maszynista, zgodnie z przepisami, bezpiecznie ograniczy prędkość pociągu do 20 km/h i zachowa szczególną ostrożność. Inwestycja prowadzona na terenie województwa
PRZECZYTAJzarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. – Nawet w małych miejscowościach na liniach dużych prędkości powstają przystanki gdzie zatrzymują się wybrane pociągi. Takie rozwiązania zapewniają lepszy dostęp
PRZECZYTAJprzemysłowej. Odtworzenie parametrów technicznych linii umożliwia jazdę pociągom pasażerskim z prędkością do 120 km/h i towarowym do 80 km/h. Od uruchomienia przewozów na tej trasie będzie kursowało pięć
PRZECZYTAJ