Wyniki wyszukiwania
turnieju to przede wszystkim modernizacje tych właśnie połączeń międzymiastowych w celu podniesienia prędkości, zwiększenia przepustowości linii i skrócenia czasu podróży do około 4 godzin. W działania te są
PRZECZYTAJKolejne wiadukty w okolicy Ciechanowa
28.07.2011
16. Pozostałe będą bezkolizyjne dwupoziomowe. To jeden z elementów pozwalających na zwiększenie prędkość pociągów osobowych do 160 km/h,. Dzięki modernizacji czas przejazdu z Warszawy do Gdyni ulegnie
PRZECZYTAJinwestycji Polskich Linii Kolejowych podróż na trasie z Poznania do Piły skróci się o ok. 40 min. Prędkość pociągów osobowych zwiększy się do 120 km/h i z trasy będzie mogło skorzystać więcej pociągów. -
PRZECZYTAJzatrzymywania pociągów i w związku z tym nie powodują opóźnień. Pracują bezkontaktowo przy pełnej prędkości pociągu. Zastosowano w nich specjalne czujniki podczerwieni oraz czujniki światłowodowe, które zdalnie
PRZECZYTAJtakże roboty torowe, po zakończeniu których pociągi na tej trasie będą mogły osiągnąć maksymalną prędkość 160 km/h. Wzrośnie poziom bezpieczeństwa dzięki budowie bezkolizyjnych przejazdów kolejowo -drogowych
PRZECZYTAJznacznie poprawią się parametry eksploatacyjne trasy, co umożliwi jazdę pociągów pasażerskich z prędkością 100 km/h. Zwiększy się także poziom bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego, ponieważ w ramach
PRZECZYTAJgotowe jeszcze w tym roku. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi pasażerskie będą mogły jeździć z prędkością 120 km/h, a towarowe 100 km/h. Czas przejazdu na tej trasie dla pociągów regionalnych skróci się
PRZECZYTAJobiekty inżynieryjne oraz wymieniono rozjazdy. Dzięki realizacji przedsięwzięcia zwiększona zostanie prędkość pociągów z 30 km/h do 60 km/h, co znacznie skróci czas podróży do dolnośląskich uzdrowisk. Poprawa
PRZECZYTAJW dwie godziny z Warszawy do Katowic
06.06.2013
stan techniczny całej trasy. Dzięki prowadzonym już pracom możliwe będzie przywrócenie maksymalnej prędkości eksploatacyjnej, która na tym odcinku dla pociągów pasażerskich wynosi 120 km/h, a towarowych –
PRZECZYTAJtechniczno - eksploatacyjnych infrastruktury kolejowej, co pozwoli uzyskać maksymalną na tej trasie prędkość konstrukcyjną 120 km/h. Dla pasażerów oznacza to skrócenie czasu przejazdu na rewitalizowanym odcinku
PRZECZYTAJ