Wyniki wyszukiwania
zakończono prace i wykonano próbne obciążenie. Od 27 października składy kursują dwutorowo z rozkładową prędkością 120 km/h. Od grudnia 2021 r. pociągi jeżdżą też po przebudowanym moście w Częstochowie Gnaszyn
PRZECZYTAJprzetarg na zakup 6 wózków motorowych z oprzyrządowaniem. Nowe pojazdy, dzięki możliwości jazdy z prędkością do 100 km/h usprawnią dojazdy do miejsca prac i usuwanie usterek na kolejowych szlakach. Wózki
PRZECZYTAJdo stacji Włoszczowa Północ zapewni, po niezbędnych odbiorach, przejazd pociągów pasażerskich z prędkością 100 km/h, a towarowych 80 km/h. Od grudnia 2019 r. łącznica skróci czas przejazdu z Kielc do Warszawy
PRZECZYTAJLinie są w kilkumetrowych odstępach, na ok. 25 m odcinku przed przejazdem. „Wymuszają” ograniczenie prędkości, dzięki powstającej wibracji podczas przejeżdżania. Linie są czerwone, by były bardziej widoczne
PRZECZYTAJpociągów dodatkowo usprawni ruch kolejowy. Po modernizacji pociągi pasażerskie będą kursować z prędkością 120 km/h do stacji Szczecin Gumieńce, a dalej do granicy 160 km/h (obecnie odpowiednio – 80 i 120
PRZECZYTAJPrzewidziano rewitalizację 33 obiektów inżynieryjnych. Po zakończeniu prac składy pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, czyli nawet o 40 km/h szybciej niż obecnie. Modernizacja urządzeń sterowania ruchem
PRZECZYTAJodnowionych torach pociągi pasażerskie będą mogły jeździć prawie trzykrotnie szybciej niż obecnie - z prędkością 100 km/h, a towarowe 70 km/h. Zyska kopalnia i sprawny przewóz towarów Zmodernizowana stacja Libiąż
PRZECZYTAJnawierzchnię, sieć trakcyjną i wyremontowano obiekty inżynieryjne. Efektem prac jest podniesienie prędkości pociągów w torze nr 1 na odcinku Radom – Skarżysko Kamienna z 60 km/h do 100-120 km/h, a w torze
PRZECZYTAJh. Obecnie linia jest nieczynna, ale wykonane prace umożliwią przejazd pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h i sprawny transport towarów podczas modernizacji linii Warszawa – Lublin. Wartość umowy
PRZECZYTAJlinii pociągi towarowe między Nową Wsią Wielką a Maksymilianowem nawet ponad dwukrotnie zwiększą prędkość z 20-50 km/h do 100 km/h. Trasa będzie zapewniała sprawniejszy przejazd większej liczby składów
PRZECZYTAJ