• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsze-polaczenia-kolejowe-do-zielonej-gory-1773

Szybsze połączenia kolejowe do Zielonej Góry

24.10.2012

posterunki odgałęźne oraz trzy nowe przejazdy drogowe w poziomie szyn. Po ukończeniu inwestycji prędkość maksymalna pociągów wyniesie 100 km/h, a czas przejazdu pociągów pasażerskich z Zielonej Góry do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-wykonanie-robot-na-linii-e-20-miedzy-lowiczem-i-kutnem-1127

Przetarg na wykonanie robót na linii E 20 między Łowiczem i Kutnem

18.01.2011

systemie „projektuj i buduj”, z doprowadzeniem parametrów toru pozwalających na prowadzenie ruchu z prędkością 160 km/h, na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. Całość prac i robót wchodzących w zakres

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-50-mln-zl-na-wiadukty-w-okolicach-ciechanowa-1047

Ponad 50 mln zł na wiadukty w okolicach Ciechanowa

01.12.2010

i dwupoziomowymi, w wyniku czego pozostanie zaledwie 16 przejazdów w poziomie szyn. Dzięki temu prędkość pociągów osobowych wyniesie 160 km/h, a czas przejazdu z Warszawy do Gdyni ulegnie znacznemu skróceniu

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/regulamin-sieci/archiwum-regulaminow/regulamin-2016/2017

Regulamin 2016/2017

maksymalnych prędkości – składy wagonowe POBIERZ PDF rozmiar pliku: 1 MB 2.1(A) Wykaz maksymalnych prędkości - autobusy szynowe i EZT POBIERZ PDF rozmiar pliku: 1 MB 2.1(T) Wykaz maksymalnych prędkości – pociągi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/13-ofert-na-studium-wykonalnosci-modernizacji-i-rozbudowy-katowickiego-wezla-kolejowego-1367

13 ofert na Studium Wykonalności modernizacji i rozbudowy Katowickiego Węzła Kolejowego

13.07.2011

obciążonych ruchem kolejowym, w celach poprawy funkcjonalności stacji i przystanków oraz zwiększenia prędkości i płynności ruchu pociągów, -eliminację wąskich gardeł na obszarze Katowickiego Węzła Kolejowego [...] decyzjami KE albo Dyrektywie 2004/50/WE o interoperacyjności transeuropejskiego systemu kolei dużych prędkości, a w szczególności technicznych specyfikacji dla interoperacyjności podsystemów: utrzymanie, sterowanie [...] przewozowej, a w konsekwencji zwiększenie ilości klientów przez: • zwiększenie konkurencyjności kolei (prędkość i punktualność), • zwiększenie komfortu podróży, • zwiększenie komfortu obsługi pasażerów, • skrócenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zwieksza-mozliwosci-przewozow-przez-czechowice-dziedzice-5811

Kolej zwiększa możliwości przewozów przez Czechowice-Dziedzice

18.06.2021

przywróceniu pierwotnej lokalizacji mostu, zostanie zlikwidowany łuk torów, co pozwoli na podniesienie prędkości pociągów. Nowym mostem pojedziemy 2022 roku. O bezpieczne kursowanie pociągów zadbają dyżurni ruchu [...] zapewnia wzrost konkurencyjności kolei względem innych środków transportu. Składy pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Projekt przewiduje wymianę około 50 km torów i sieci trakcyjnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-mozliwosci-podrozy-koleja-na-polnocy-mazowsza-4701

Nowe możliwości podróży koleją na północy Mazowsza

02.06.2020

w Ostrołęce. W ramach studium analizowana będzie m.in. budowa drugiego toru oraz podniesienie prędkości pociągów nawet do 160 km/h. Planowana inwestycja zakłada ułatwienie dostępu do pociągów dla mieszkańców [...] obejmie również obiekty inżynieryjne, m.in. mosty i wiadukty, które mają być dostosowane do większej prędkości pociągów. Wartość podpisanej umowy to ponad 4,2 mln zł netto. Studium wykonalności finansowane jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowe-podsumowanie-roku-na-warmii-i-mazurach-4097

Kolejowe podsumowanie roku na Warmii i Mazurach

09.02.2019

a 8,5 tys. km torów zostanie dostosowanych do wyższych prędkości. Ośrodki o znaczeniu wojewódzkim zostaną połączone liniami o średniej prędkości 100 km/h. Skróci się czas przejazdu pociągiem, a podróżni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-rusza-modernizacja-odcinka-sadowne-czyzew-3402

Rail Baltica: rusza modernizacja odcinka Sadowne – Czyżew

13.06.2017

będzie skrócenie czasu podroży. Poprawi się komfort obsługi podróżnych. Pociągi pasażerskie zwiększą prędkość ze 120 km/h do 160 km/h. - W pełni wykorzystujemy środki z programu CEF „Łącząc Europę”. Modernizacja [...] Po zakończeniu wszystkich prac na linii z Warszawy do Białegostoku pociągi pasażerskie pojadą z prędkością 160 km/h. Pozwoli to skrócić czas podróży pomiędzy stolicami województw mazowieckiego i podlaskiego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wezly-kolejowe-wroclawskipoznanski-i-lodzki-otwarcie-ofert-1347

Węzły kolejowe wrocławski,poznański i łódzki- otwarcie ofert

28.06.2011

Zbigniew Ciemny Dyrektor Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Projekt POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt współfinansowany przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...87888990919293949596...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 911 do 920 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook