• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lizawice-w-eksploatacji-634

Lizawice w eksploatacji

29.09.2009

na linii E 30 - odcinek: Opole Wrocław-Legnica, czyli uzyskanie parametrów do jazdy pociągów z prędkością 160 km/h. W zakresie elektroenergetyki wykonano: napowietrzną linię zasilającą 110 kV, rozdzielnię

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-nawierzchni-linii-kolejowej-nr-202-gdansk-8211-stargard-szczecinski-596

Modernizacja nawierzchni linii kolejowej Nr 202 Gdańsk – Stargard Szczeciński

15.07.2009

kolejowe a także wymienione sygnalizatory drogowe. Dzięki poniesionym nakładom zwiększymy rozkładową prędkość do 120 km/h, poprawimy bezpieczeństwo, zmniejszymy koszty utrzymania infrastruktury oraz będziemy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-poznania-do-szczecina-pol-godziny-krocej-2722

Z Poznania do Szczecina pół godziny krócej

06.02.2015

Na odnowionych torach, na trasie Poznań – Szczecin, prędkość maksymalna połączeń pasażerskich wzrośnie ze 120 do 160 km/h. Dzięki temu czas podróży między tymi miastami skróci się z obecnych 2 godzin 30

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-naprawa-mostu-srednicowego-1905

Warszawa: Naprawa mostu średnicowego

10.04.2013

Zaplanowane roboty pozwolą na przywrócenie prędkości eksploatacyjnej pociągów, jaka obowiązuje na całej trasie Warszawa Zachodnia – Warszawa Wschodnia. Bez przeprowadzenia zaplanowanych robót konieczne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarto-oferty-na-wykonanie-rewitalizacji-infrastruktury-kolejowej-na-szlaku-chociw-laski-kozuby-1614

Otwarto oferty na wykonanie rewitalizacji infrastruktury kolejowej na szlaku Chociw Łaski – Kozuby

12.03.2012

Po rewitalizacji tego odcinka przewiduje się przywrócenie parametrów konstrukcyjnych szlaku do prędkości 120 km/h oraz skrócenie czasu przejazdu na tym odcinku do około 8 minut dla pociągów pasażerskich

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybor-oferty-na-modernizacje-fragmentu-linii-nr-401-893

Wybór oferty na modernizacje fragmentu linii nr 401

07.09.2010

linii nr 401 Szczecin Dąbie – Świnoujście (kontynuacja modernizacji linii) wraz z podwyższeniem prędkości na modernizowanych lokalizacjach. Inwestycja finansowana z budżetu państwa będzie wykonana za środków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miedzynarodowa-konferencja-pionu-infrastruktury-kolei-tzw-grupy-wyszehradzkiej-208

Międzynarodowa konferencja pionu infrastruktury kolei tzw. Grupy Wyszehradzkiej

13.06.2007

do standardów interoperacyjności Kolei (TSI), i rozwiązaniami technicznymi dla linii o dużych prędkościach pociągów. W tym roku szczególną uwagę (4 referaty) zwrócono na bezpieczeństwo ruchu na przejazdach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zwieksza-mozliwosci-przewozow-z-chorzowa-do-trojmiasta-5244

Kolej zwiększa możliwości przewozów z Chorzowa do Trójmiasta

18.12.2020

które obejmą m.in. wymianę sieci trakcyjnej, budowę i przebudowę peronów, pozwolą osiągnąć większe prędkości pociągów, przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Transport szynowy stanie się bardziej [...] Przebudowane tory i nowe urządzenia zabezpieczające umożliwią przejazd pociągów pasażerskich z prędkością do 140 km/h, a towarowych do 120 km/h. W realizacji jest przetarg na zaprojektowanie odcinka Nakło

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/swietokrzyskie-beda-komfortowe-podroze-ze-skarzyska-kamiennej-do-kielc-i-kozlowa-inwestycja-z-unijnym-dofinansowaniem-4784

Świętokrzyskie: będą komfortowe podróże ze Skarżyska-Kamiennej do Kielc i Kozłowa – inwestycja z unijnym dofinansowaniem

30.06.2020

bezkolizyjnych skrzyżowań pozwolą na podniesienie prędkości pociągów i zwiększą poziom bezpieczeństwa. Po zakończeniu inwestycji pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, a towarowe do 100 km/h. Skróci

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podleze-piekielko-z-krakowa-do-gdowa-w-okamgnieniu-10431

Podłęże-Piekiełko: Z Krakowa do Gdowa w okamgnieniu

18.01.2025

które wymagają budowy nowych linii kolejowych. Realizujemy również projekt budowy kolei dużych prędkości. Wszystkie te inwestycje wpłyną pozytywnie na rozwój gospodarczy naszego kraju - mówi minister [...] dwutorowa, zelektryfikowana linia kolejowa, po której pociągi pasażerskie będą mogły się poruszać z prędkością 160 km/h, a towarowe o 40 km/h mniej. Na odcinku Podłęże – Gdów zaprojektowaliśmy 34 mosty i wiadukty

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...74757677787980818283...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 781 do 790 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook