Wyniki wyszukiwania
osiągną prędkość 70 km/h. Na przedmiotowej linii, z uwagi na zły stan obiektów inżynieryjnych i toru zlokalizowanych jest siedem ograniczeń eksploatacyjnych (trzy odcinki z ograniczeniem prędkości do 20
PRZECZYTAJch, tj. do kursowania pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. www.pois.gov.pl Projekt ubiega się o finansowanie
PRZECZYTAJnowych inwestorów i przyśpieszenie rozwoju lokalnej gospodarki. Modernizowane tory to zwiększenie prędkości dla pociągów z kontenerami, węglem lub kruszywem. Nowe i przebudowane mosty oraz wiadukty zapewnią
PRZECZYTAJ– granica państwa, PLK wykonały prace, które pozwolą przywrócić przejezdność trasy z maksymalną prędkością 60 km/h. Oprócz wymiany torów i rozjazdów na długości 12 km, wykonano remont peronów na stacji
PRZECZYTAJNocą na trójmiejskich torach praca wre!
27.05.2025
Efektem robót będzie zapewnienie sprawnego i bezpiecznego ruchu pociągów oraz zwiększenie ich prędkości ze 100 do 120 km/h, już od czerwcowej korekty rozkładu jazdy. Poprawiony zostanie stan techniczny
PRZECZYTAJKraków na długości 8,450 km. Wymiana nawierzchni kolejowej umożliwi jazdę pociągów na tym odcinku, z prędkością 100 km/h, a także skróci czas podróży. Inwestycja będzie realizowana ze środków budżetowych, zaś
PRZECZYTAJdwutorową, pierwszorzędną, zelektryfikowaną. Podstawowym założeniem inwestycji jest przywrócenie prędkości rozkładowej 120 km/godz. W wyniku rewitalizacji poprawiona zostanie przepustowość linii, skróci
PRZECZYTAJszybszej jazdy pociągów. Efektem robót torowych na stacji Warszawa Zachodnia będzie podniesienie prędkości pociągów z 60 km/h do 90 km/h. Zwiększy się też przepustowości torów dalekobieżnych linii średnicowej
PRZECZYTAJTermin realizacji zamówienia: 15 listopada 2012 r. Realizacja zadania pozwoli na podniesienie prędkości rozkładowej do 120 km/h na odcinku poddanym rewitalizacji. Informacje dla mediów: Ewa Symonowicz-Ginter
PRZECZYTAJkolejowej pozwoli na przywrócenie pierwotnych parametrów technicznych infrastruktury kolejowej oraz prędkości rozkładowej 120 km/h. Obecnie pociągi na niektórych odcinkach trasy muszą zwalniać do 60 km/h. Linia
PRZECZYTAJ