Wyniki wyszukiwania
zostaną wszystkie elementy infrastruktury, z jednoczesnym dostosowaniem niektórych jej elementów do prędkości 200 km/h. Dotyczy to torów, peronów i obiektów inżynieryjnych, urządzeń trakcyjnych i układów zasilania
PRZECZYTAJRuszyła modernizacja linii Rail Baltica
27.05.2014
pociągi pasażerskie będą mogły jeździć po zmodernizowanej trasie z maksymalną prędkością 160 km/h, natomiast towarowe z prędkością do 120 km/h. Sprawniejszy dojazd do Warszawy W ramach inwestycji zaplanowano
PRZECZYTAJWołomin – Tłuszcz – Łochów – Sadowne. Zmodernizowana infrastruktura pozwoli prowadzić ruch kolejowy z prędkością do 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych. Na stacji Tłuszcz trwa
PRZECZYTAJsystemowi ETCS , lokalizacja i prędkość pociągów będą na bieżąco weryfikowane m.in. dzięki tzw. eurobalisom, które przesyłają sygnały o warunkach przejazdu, dopuszczalnej prędkości i położeniu innych pociągów [...] Reaguje także na zachowanie maszynisty i w przypadku zignorowania ostrzeżeń, automatycznie dostosuje prędkość pociągu do panujących warunków. Więcej informacji o działaniu systemu ERTMS w filmie ERTMS poziomu
PRZECZYTAJremont 25 obiektów inżynieryjnych, w tym m.in. wiaduktów i mostów. Efektem prac będzie podniesienie prędkości do 120 km/h dla pociągów pasażerskich i do 100 km/h dla pociągów towarowych. Zwiększy się poziom
PRZECZYTAJ500-metrowa południowa nitka Mostu Gdańskiego będzie dostosowana do przejazdu pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h. Składy towarowe będą mogły jechać z 100 km/h. Zwiększy się przepustowość linii obwodowej
PRZECZYTAJi nowoczesne urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Po zakończeniu inwestycji pociągi pojadą z prędkością 160 km/h, a w centrum Krakowa 100 km/h. Wartość inwestycji to w sumie przeszło 1 mld zł. Projekt
PRZECZYTAJlinii E 59 na odcinku Wrocław – granica województwa dolnośląskiego pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Czas podróży z Wrocławia do granicy województwa dolnośląskiego
PRZECZYTAJLinia Chorzów Batory – Tczew w rewitalizacji
27.03.2013
przywrócić parametry toru pozwalające na prowadzenie ruchu pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h i towarowych z prędkością 100 km/h. Całość prac i robót zostanie wykonana do końca 2013r. Linia kolejowa [...] długości ponad 11 km. Obecnie z uwagi na nienajlepszy stan techniczny toru ruch pociągów odbywa się z prędkością 20km/h. W ramach robót rewitalizacyjnych linii kolejowej od stacji Poddębice do stacji Kłudna
PRZECZYTAJpozwoli na wyeliminowanie ograniczeń prędkości, które występowały na stacji przed modernizacją. Dla pociągów towarowych przejazd przez Zduńską Wolę Karsznice z prędkością 100-120 km/h bez zwolnień to bardziej [...] tory, rozjazdy i nowe urządzenia zabezpieczające umożliwią prowadzenie pociągów pasażerskich z prędkością do 140 km/h, a towarowych do 120 km/h. Wzrośnie przepustowość trasy, umożliwiając przejazd większej
PRZECZYTAJ