Wyniki wyszukiwania
rozpoczęły się prace przy fundamentach. Ich najważniejszym elementem było wbicie na 15 metrów betonowych pali. Prace są na lądzie i w nurcie rzeki. Tam powstają podpory tymczasowe, które również będą osadzone
PRZECZYTAJtrakcyjnej: na szlak wyjedzie palownica – maszyna przystosowana do wbijania fundamentów (w postaci pali) słupów podtrzymujących sieć trakcyjną. Modernizacja linii E30 z Sosnowca Jęzora do Krakowa Towarowego
PRZECZYTAJWykonawca wzmacnia grunt i nasypy pod budowę toru na pozostałych fragmentach trasy. Wbił już ponad połowę pali, które stabilizują grunt. Montowane są rozjazdy. Obok toru ustawiane są nowe słupy trakcyjne. Dla
PRZECZYTAJbędzie budowa przęseł. Wykonawca zakończył już prace przy podstawach podpór. To aż 78 żelbetowych pali o przekroju 1 m i długości ponad 10 m. Na nich staną kolejne elementy przeprawy. Wykonane zostały
PRZECZYTAJpodziemne. Wówczas wykonawcy rozpoczną kolejny etap robót - przebudowę peronu numer 1. Trzy tysiące pali wzmocni stację Sprawną obsługę pociągów zapewni dobrze przygotowany układ torowy. Dodatkowe tory dla [...] Pracuje tam ciężki sprzęt, który wzmacnia teren. Maszyny muszą wbić w ziemię niemal 3 tys. betonowych pali, każdy o długości do 5 metrów. Dodatkowe roboty zapewnią lepsze warunki przejazdu pociągów – tory
PRZECZYTAJPociągi wróciły do Międzylesia.
02.09.2008
odcinku granicznym i na odcinku Domaszków – Międzylesie. Specjalne konstrukcje z setek betonowych pali i żelbetowych gwoździ wzmocniły nasypy. Na całym szlaku gotowe są przepusty oraz powierzchniowe i
PRZECZYTAJNowe tory w Rybnickim Okręgu Węglowym
03.08.2017
Rybniku i Żorach wykonawca zdemontował już 20 km szyn i 32 km sieci trakcyjnej. Zakończono wbijanie pali pod nowe słupy sieci trakcyjnej na odcinku Warszowice – Żory. Trwa remont 35 obiektów inżynieryjnych
PRZECZYTAJ