Wyniki wyszukiwania
ych tj. do kursowania pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską
PRZECZYTAJpriorytetu polega na podniesieniu parametrów eksploatacyjnych linii E30, w tym zwiększeniu możliwych prędkości przewozów, likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest
PRZECZYTAJwiedzy z dziedziny kolei dużych prędkości oraz zwiększenie zainteresowania studentów tą tematyką, a także zwiększenie liczby specjalistów związanych z kolejami dużych prędkości. Konkurs honorowym patronatem [...] Bolanowski za pracę magisterską pt. „Powtarzalna konstrukcja przęsła rozpiętości 50 M dla Kolei Dużych Prędkości” z Politechniki Wrocławskiej. Kapituła konkursu przyznała 3 wyróżnienia po 8 000 zł. Otrzymali je
PRZECZYTAJJakie będą linie kolejowe Opolszczyzny?
20.01.2011
obiektów inżynieryjnych. Pytano o uwzględnienie polaczenia Opola z przyszłą siecią kolei dużych prędkości. Wymieniono m.in. poglądy na temat możliwości uzyskania szybszego połączenia Opola z Warszawą przez
PRZECZYTAJO przyszłości linii kolejowych na Śląsku
19.01.2011
również na liniach, które ze względu na ograniczone środki na utrzymanie, zagrożone są obniżeniem prędkości poniżej 30 km/h. Samorządy maja prawo wiedzieć jakie są plany wobec linii kolejowych i realna p
PRZECZYTAJsystemie „projektuj i buduj”, z doprowadzeniem parametrów toru pozwalających na prowadzenie ruchu z prędkością 160 km/h, na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. Całość prac i robót wchodzących w zakres
PRZECZYTAJdwie fazy. Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania [...] sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór. Faza II obejmuje dostosowanie pozostałych elementów do prędkości V=200 km/h uwzględniając: likwidację skrzyżowań w poziomie szyn, wpływ na środowisko, rozbudowę [...] w ramach odrębnego projektu. Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut
PRZECZYTAJLegnica – Lubin – Głogów. Zwrócili uwagę na potrzebę podawania w planach do rozkładu jazdy realnych prędkości. Zainteresowanie budził m.in.: stan linii Lwówek – Jelenia Góra, Wrocław – Jelcz Laskowice, tras
PRZECZYTAJbudowę tunelu dla prowadzenia ruchu dalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego i kolei dużych prędkości, budowę stacji kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech [...] modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia – Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Włochy oraz 160 km/h na pozostałym odcinku, o
PRZECZYTAJdo jazdy pociągów z prędkością 160km/h. Stacyjne i liniowe urządzenia srk muszą umożliwiać zabudowę w przyszłości systemu ERTMS poziom 2 dla umożliwienia jazdy pociągów z prędkościami powyżej 160km/h. O [...] dwie fazy. Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania [...] sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór. Faza II obejmuje dostosowanie pozostałych elementów do prędkości V=200 km/h uwzględniając: likwidację skrzyżowań w poziomie szyn, wpływ na środowisko, rozbudowę
PRZECZYTAJ