Wyniki wyszukiwania
rozjazdów. Gotowe jest odwodnienie. Wzmacniany jest grunt, do czego użyto dotychczas prawie 1800 sztuk pali. Trwa przebudowa przejścia dla pieszych na przystanku Gdańsk Kolonia oraz budowa nowej nastawni.
PRZECZYTAJrozpoczęły się prace przy fundamentach. Ich najważniejszym elementem było wbicie na 15 metrów betonowych pali. Prace są na lądzie i w nurcie rzeki. Tam powstają podpory tymczasowe, które również będą osadzone
PRZECZYTAJKolej na 30 filarach
11.04.2016
Śląskich – w obrębie zamkniętej estakady drogowej Obrońców Lwowa – trwają prace związane z wykonywaniem pali pod podpory. 17/18 kwietnia rozpocznie się trzeci etap budowy łącznicy kolejowej Kraków Zabłocie –
PRZECZYTAJoraz na odcinku Szczecin Skolwin – Police. Na szlaku Szczecin Skolwin – Police rozpoczęto zabijanie pali pod konstrukcje wsporcze sieci trakcyjnej. Sprawniejsze podróże w aglomeracji Szczecińskiej Inwestycja
PRZECZYTAJNowe tory w Rybnickim Okręgu Węglowym
03.08.2017
Rybniku i Żorach wykonawca zdemontował już 20 km szyn i 32 km sieci trakcyjnej. Zakończono wbijanie pali pod nowe słupy sieci trakcyjnej na odcinku Warszowice – Żory. Trwa remont 35 obiektów inżynieryjnych
PRZECZYTAJKoszt całego przedsięwzięcia to 370 mln zł. BUDOWA MOSTU W LICZBACH: 122 – tyle ton waży każdy z 58-u pali mostu 125,5 – tyle metrów długości ma nowa stalowa konstrukcja mostu 50 m – tyle metrów będzie wynosić
PRZECZYTAJsprzęt – min. palownice. Wbito ok. 50 fundamentów palowych. Do końca roku planuje się zabudowę ok. 1300 pali wraz z montażem słupów. Prace prowadzone są w porze nocnej. Uwzględniają kursy pociągów regionalnych
PRZECZYTAJtrakcyjnej: na szlak wyjedzie palownica – maszyna przystosowana do wbijania fundamentów (w postaci pali) słupów podtrzymujących sieć trakcyjną. Modernizacja linii E30 z Sosnowca Jęzora do Krakowa Towarowego
PRZECZYTAJbędzie budowa przęseł. Wykonawca zakończył już prace przy podstawach podpór. To aż 78 żelbetowych pali o przekroju 1 m i długości ponad 10 m. Na nich staną kolejne elementy przeprawy. Wykonane zostały
PRZECZYTAJterenu. Wykonany został demontaż starych szyn i podkładów oraz wymiana gruntu i zabudowa betonowych pali. W listopadzie rozpoczęła się budowa nowych torów. Na dojazd do portu zostanie wykorzystane ponad
PRZECZYTAJ