Wyniki wyszukiwania
Na Hel po nowych torach
24.04.2014
Pomorskiego na lata 2007-2013. Ewa Symonowicz-Ginter Zespół prasowy Biuro Komunikacji i Promocji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. 58 721 92 07, 694 480 211 e-mail: ewa.symonowicz-ginter@plk-sa.pl
PRZECZYTAJHałas pod kontrolą PLK
07.12.2019
Laboratorium Akustyczne PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. prowadzi m. in. badania w zakresie pomiarów poziomu hałasu potrzebnych spółce, weryfikuje analizy akustyczne zlecone podmiotom zewnętrznym oraz [...] PLK wykonały łącznie 153 pomiary hałasu na terenie całego kraju. Inwestycje pod kontrolą akustyczną PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. sprawdzają także poziom hałasu w trakcie realizowanych inwestycji, np.
PRZECZYTAJHałas pod lupą PLK
06.04.2017
mieszkańców wykonano pomiary w pobliżu stacji Warszawa Gdańska. - Laboratorium Akustyczne utworzone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. umożliwia prowadzenie profesjonalnych pomiarów hałasu niezbędnych w trakcie [...] enia takich analiz cyklicznie co 5 lat. - podkreśla Ewa Makosz, dyrektor Biura Ochrony Środowiska PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Skąd ten hałas? W trakcie prowadzenia ruchu pociągów, w wyniku kontaktu [...] nie taboru oraz modyfikacje układów hamulcowych. Kontakt dla mediów: Joanna Kubiak Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl tel. +48 22 473 30 02
PRZECZYTAJKonkurs na happening
25.01.2013
fotograficzna lub audiowizualna. O wyborze laureatów konkursu decyduje jury złożone z pracowników PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Ocenie podlega oryginalność w podejściu do tematu oraz skuteczność w
PRZECZYTAJDzięki inwestycji PLK S.A. zyskają mieszkańcy Hajnówki i podróżni, w szczególności korzystający z połączeń dalekobieżnych. Efektem zaplanowanych prac na stacji będzie usprawnienie ruchu pociągów i wzr
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na projekt, dostawę i instalację systemu dynamicznej informacji pasażerskiej oraz systemu monitoringu wizyjnego na stacji Rzeszów Główny i przystanku Rzeszów [...] rozwiązania zachęcą do podróży koleją jeszcze więcej osób – powiedział Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Nowoczesny system informacji – wyświetlacze, infokioski oraz nagłośnienie
PRZECZYTAJNa stacji Lublin Główny pasażerowie od połowy grudnia korzystają już ze wszystkich peronów. Peron nr 2 jest wyposażony w długą wiatę, ławki, czytelne oznakowanie. Wygodniejsza jest obsługa peronu nr 1
PRZECZYTAJekologicznego transportu. Już przygotowujemy kolejne inwestycje – mówi Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Jednym z celów inwestycji będzie zapewnienie dostępu na perony również
PRZECZYTAJBy podróżni z obu stron stacji mieli dobry dostęp do pociągów, nowy odcinek przejścia podziemnego udostępniono natychmiast po wykonaniu zasadniczych prac. Wykonawca zapewnia bezpieczne warunki przejśc
PRZECZYTAJW sierpniu już trzy nowe perony zapewnią pasażerom wygodny dostęp do pociągów. Wykonawca kończy prace na ostatnim peronie nr 3 i w przejściu podziemnym stacji Rzeszów Główny. Rozpoczynają się odbiory
PRZECZYTAJ