• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-opracowanie-studium-wykonalnosci-dla-budowy-linii-duzej-predkosci-warszawa-lodz-poznan-wroclaw-927

Podpisanie umowy na Opracowanie studium wykonalności dla budowy linii dużej prędkości Warszawa - Łódź – Poznań/Wrocław

16.09.2010

Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu sp. z o. o. Wartość umowy: 48 951 000 zł Budowa linii dużej prędkości w Polsce wynika z uchwały nr 276/2008 Rady Ministrów z dn. 19 grudnia 2008 r. Celem opracowania [...] wykonalności jest dostarczenie rozwiązań i koncepcji niezbędnych do rozpoczęcia budowy linii dużej prędkości w Polsce. Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach, z czego pierwszy zakłada wykonanie w ciągu [...] Zarządu oraz pełnomocnika konsorcjum Oscara RICO GARCIA. Prace przygotowawcze do budowy linii dużej prędkości w Polsce realizowane będą w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Planowana

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybor-oferty-na-wykonanie-dokumentacji-projektowej-oraz-robot-budowlanych-na-odcinku-linii-kolejowej-e30-jaworzno-szczakowa-trzebinia-oraz-jaworzno-szczakowa-sosnowiec-jezor-923

Wybór oferty na wykonanie dokumentacji projektowej oraz robot budowlanych na odcinku linii kolejowej E30 Jaworzno Szczakowa – Trzebinia oraz Jaworzno Szczakowa – Sosnowiec Jęzor

16.09.2010

ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz dla prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h. Postępowanie przetargowe dotyczy opracowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-linii-kolejowej-nr-401-szczecin-dabie-swinoujscie-2-922

Kontynuacja modernizacji linii kolejowej nr 401 Szczecin Dąbie - Świnoujście

16.09.2010

działań będzie zwiększenie prędkości rozkładowej dla pociągów towarowych do 70 km/h (obecnie 40-50 km/h), podwyższenie dopuszczalnego nacisku do 221 kN oraz utrzymanie prędkości rozkładowej dla pociągów [...] pociągów pasażerskich wynoszącej 80 km/h. Dalsze zwiększenie prędkości uniemożliwia istniejąca geometria toru (liczne łuki spowodowane ukształtowaniem terenu). Inwestycja będzie finansowana ze środków budżetu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybrano-wykonawce-wiaduktu-w-rogowie-na-linii-warszawa-lodz-916

Wybrano wykonawcę wiaduktu w Rogowie, na linii Warszawa – Łódź

15.09.2010

modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia - Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia - Warszawa Włochy oraz 140 – 160 km/h na pozostałym odcinku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krok-milowy-w-przygotowaniach-do-wdrozenia-gsm-r-909

Krok milowy w przygotowaniach do wdrożenia GSM-R

10.09.2010

nr 282 na odcinku Miłkowice – Węgliniec i nr 295 na odcinku Węgliniec – Bielawa Dolna. Maksymalna prędkość pociągów na odcinku wdrożeniowym wynosi odpowiednio: dla osobowych 160 km/h, a dla towarowych 120

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-i-wielkie-zderzenie-hadronow-960

Koleje dużych prędkości i WIELKIE ZDERZENIE HADRONÓW !!!

27.09.2010

Takim opisem Instytut B61 rozpoczyna artystyczny projekt z pogranicza nauki, spektaklu teatralnego, piosenki aktorskiej i hiphopowego koncertu. Atrakcją spektaklu „Instytut B61 – Zderzenie” będzie poc

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/60-milionow-zlotych-dla-wygody-i-bezpieczenstwa-mieszkancow-okolic-ciechanowa-954

60 milionów złotych dla wygody i bezpieczeństwa mieszkańców okolic Ciechanowa

23.09.2010

przejazdów na całym odcinku linii po zakończonej modernizacji zostanie zaledwie 16. Dzięki temu prędkość pociągów pasażerskich wyniesie 160 km/h, a czas przejazdu z Warszawy do Gdyni ulegnie znacznemu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/niebawem-beda-mogly-wrocic-pociagi-pasazerskie-na-trase-miedzy-lowiczem-i-zgierzem-952

Niebawem będą mogły wrócić pociągi pasażerskie na trasę między Łowiczem i Zgierzem

23.09.2010

Wykonanie powyższych robót pozwoli na przywrócenie, na wyremontowanym odcinku linii kolejowej prędkości konstrukcyjnej V=90 km/h, co w konsekwencji spowoduje skrócenie czasu przejazdu pociągów na odcinku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-szczecin-dabie-swinoujscie-wybor-oferty-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-950

Linia Szczecin Dąbie-Świnoujście - wybór oferty na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych

21.09.2010

modernizacją linii 401 Szczecin – Świnoujście (kontynuacja modernizacji linii) wraz z podwyższeniem prędkości na modernizowanych lokalizacjach. Modernizacją zostanie objęty odcinek linii o łącznej długości [...] wraz z wiatą przystankową i ławkami oraz oświetleniem. Efektem naszych działań będzie zwiększenie prędkości rozkładowej dla pociągów pasażerskich do 120-130 km/h oraz poprawa warunków obsługi podróżnych.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-szczecin-dabie-swinoujscie-podpisanie-umowy-948

Modernizacja linii Szczecin Dąbie-Świnoujście - podpisanie umowy

21.09.2010

Efektem naszych działań będzie likwidacja ograniczeń prędkości i przystosowanie odcinka linii do prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich (obecnie prędkość w tym miejscu wynosi 60 km/h). Koszt modernizacji

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...11121314151617181920...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 151 do 160 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook