• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy możliwość. Rezultatów: 2444, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/skrj-system-konstrukcji-rozkladu-jazdy-plk-wyrozniony-w-brukseli-3067

SKRJ - System Konstrukcji Rozkładu Jazdy PLK wyróżniony w Brukseli

13.05.2016

wymiany doświadczeń i wiedzy nt. rozwoju cyfryzacji na europejskich kolejach. Dla PLK była to również możliwość zaprezentowania na arenie międzynarodowej innowacyjnych rozwiązań stosowanych przez Spółkę. Wysoka

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-2016-r-z-polski-do-niemiec-po-nowym-moscie-kolejowym-3062

W 2016 r. z Polski do Niemiec po nowym moście kolejowym

02.05.2016

Wrocław – Węgliniec – granica państwa oraz elektryfikacja linii po stronie niemieckiej, stworzą nowe możliwości dla transportu kolejowego między sąsiadującymi krajami. To sprawniejszy przewóz ładunków dla p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/portal-pasazera-plk-takze-w-angielskiej-wersji-jezykowej-3052

Portal Pasażera PLK także w angielskiej wersji językowej

19.04.2016

Andrzej Pawłowski wiceprezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Ważną funkcjonalnością systemu jest możliwość sprawdzenia czy wybrany pociąg jedzie zgodnie z planem. Umożliwia to sekcja Mój pociąg . System

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dolnoslaska-akcja-sok-przeciw-tragediom-na-torach-2762

Dolnośląska akcja SOK przeciw tragediom na torach

30.03.2015

szkolenia, działania obok linii kolejowych, zwracają uwagę na właściwe zachowania pieszych. Jest także możliwość zgłaszania „dzikich przejść” – za pośrednictwem strony www.bezpieczny-przejazd.pl lub kontaktując

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-w-brukseli-o-kdp-1365

PLK w Brukseli o KDP

12.07.2011

na spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną Wspólnoty. Posłuży ona również do rozmów o możliwościach finansowania tych inwestycji. W kontekście polskiego programu rozwoju KDP, wybrane regiony europejskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-malczyce-1362

Nowoczesne Malczyce

08.07.2011

wiaty i wybudowano przejście tunelowe między peronami wraz z podjazdami dla osób o ograniczonych możliwościach ruchowych. Modernizacja objęła 4 wiadukty kolejowe, 7 przepustów kolejowych. Wybudowano 8 nowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lubelskie-z-plk-6-projektow-rpo-1308

Lubelskie – z PLK 6 projektów RPO

25.05.2011

linii nr 7 – polaczenie Lublina z Warszawą. Studium wykonalności powstaje ze środków PLK. Istnieje możliwość realizacji przedsięwzięcia od roku 2015. Na trasie Lublin – Otwock przewidywana jest prędkości pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroz-radom-warszawa-krotsza-o-godzine-1488

Podróż Radom - Warszawa krótsza o godzinę

28.10.2011

160km/h - budowa drugiego toru na odcinku Warka – Radom (obecnie istnieje tylko jeden). Zapewni to możliwość wprowadzenia lepszego rozkładu jazdy (większa częstotliwość pociągów, większa przepustowość) - skrócenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmieniony-rozklad-jazdy-na-linii-warszawa-lodz-utrzymany-do-konca-sierpnia-2585

Zmieniony rozkład jazdy na linii Warszawa – Łódź utrzymany do końca sierpnia

08.08.2014

prowadzony w sposób bezpieczny, zarówno dla wykonawcy prac, jak i dla pasażerów. PLK nie miała możliwości całkowitego zamknięcia linii. Nie można też – tak jak w przypadku remontów, czy budowy dróg – skierować

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-szybciej-nad-ulicami-wroclawia-2404

Koleją szybciej nad ulicami Wrocławia

19.05.2014

perony z nowym dojściem oświetleniem i oznakowaniem, oraz właściwą obsługą osób o ograniczonych możliwościach ruchowych. Prace przy obiektach realizowane są w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...153154155156157158159160161162...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1571 do 1580 z 2444.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook