Wyniki wyszukiwania
Czyżew – Białystok to największa inwestycja kolejowa realizowana na Podlasiu. Mieszkańcy regionu w coraz szerszym zakresie korzystają z jej pozytywnych efektów. Rail Baltika jest projektem wielowymiarowym [...] kolei pieszym i rowerzystom. Powstanie drugi peron, rozebrany zostanie także stary most nad rzeką. Coraz bliżej szybkich podróży Największa inwestycja PLK SA na terenie województwa podlaskiego zmienia linię
PRZECZYTAJportu, ale przede wszystkim całej gospodarki. Kolej to najbardziej ekologiczny, wydajniejszy oraz coraz bezpieczniejszy środek transportu ładunków – powiedział Andrzej Bittel, sekretarz stanu w Ministerstwie
PRZECZYTAJKolejna inwestycja PLK S.A. w Kobyłce zwiększyła poziom bezpieczeństwa na torach i usprawniła komunikację. Mieszkańcy korzystają już z nowego tunelu pod torami linii Warszawa – Białystok. Dostępna jes
PRZECZYTAJGotowy jest już nowy wiadukt kolejowy i droga przy zmodernizowanym przystanku w Kokotowie, na linii Kraków - Tarnów. W sąsiedztwie peronów powstał bezkolizyjny przejazd pod torami i nowe chodniki. Cał
PRZECZYTAJNowy wiadukt nad torami linii kolejowej Warszawa – Białystok powstał w sąsiedztwie przystanku Łapy Osse i dawnego osiedla kolejowego o tej samej nazwie. Bezkolizyjne skrzyżowanie umożliwia bezpieczny
PRZECZYTAJścieżki naprowadzające. Dodatkowym udogodnieniem będzie System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP), który zapewni aktualne informacje o ruchu pociągów. Obecnie trwają prace nad jego wdrożeniem. Bezpieczne [...] Stało się tak dzięki centralizacji urządzeń i sterowaniu ruchem pociągów z jednego miejsca. W tym celu zbudowaliśmy nowoczesne lokalne centrum sterowania, wyposażone w zaawansowane urządzenia komputerowe
PRZECZYTAJnaprowadzające oraz antypoślizgowa nawierzchnia. Wyświetlacze Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP) na bieżąco poinformują podróżnych o ruchu pociągów. Jakościowy przeskok o sto lat Nowością na stacji
PRZECZYTAJWraz z wprowadzeniem korekty rozkładu jazdy, zwiększymy dopuszczalną prędkość pociągów pasażerskich na odcinku Kraków Płaszów – Podłęże do 160 km/h. Przełoży się to na skrócenie czasu podróży do stoli
PRZECZYTAJw regionie. Kluczowym jej założeniem jest rozdzielenie ruchu regionalnego od dalekobieżnego. W tym celu na odcinku linii kolejowej od Będzina do Katowic dobudujemy dwa tory. W efekcie wzrośnie przepustowość
PRZECZYTAJW zakresie projektu Rail Baltica podsumowano działania uzgodnione podczas zeszłorocznego posiedzenia, które odbyło się w Suwałkach. Podkreślono konieczność zachowania ruchu pociągów podczas budowy odc
PRZECZYTAJ