• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/6-ofert-w-kolejnym-przetargu-na-slaskim-odcinku-e30-814

6 ofert w kolejnym przetargu na śląskim odcinku E30

29.07.2010

pociągów pasażerskich (o długości 400 m) z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych (o długości 750 m, 120 osi i ciężarze 3200 t) z prędkością 120 km/h. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-przetargu-na-modernizacje-linii-krakow-medyka-granica-panstwa-812

Otwarcie ofert w przetargu na modernizację linii Kraków – Medyka – granica państwa

28.07.2010

głównych międzynarodowych liniach kolejowych - linie tworzące ten układ powinny być dostosowane do prędkości: 160 km/godz. w ruchu pasażerskim i 120 km/godz. w ruchu towarowym, przy nacisku osi 225 kN.) i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-umowe-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-dla-zadania-kontynuacja-modernizacji-linii-kolejowej-nr-401-szczecin-dabie-swinoujscie-811

Podpisano umowę na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania „Kontynuacja modernizacji linii kolejowej Nr 401 Szczecin Dąbie – Świnoujście”

28.07.2010

Przytór oraz wykonać prace towarzyszące. Efektem działań będzie likwidacja ograniczeń prędkości, zwiększenie prędkości rozkładowej dla pociągów pasażerskich do 120 km/h (obecnie 60 km/h) oraz podwyższenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stadion-jedzie-po-torach-866

Stadion jedzie po torach

24.08.2010

platform. Konwój o długości 523 metrów był cały czas obserwowany przez pracowników PLK S.A. Maksymalna prędkość specjalnego pociągu wynosiła 50 km/h. Za tydzień po torach dojada kolejne betonowe rygle. Mirosław

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-przetarg-na-modernizacje-linii-kolejowej-szczecin-dabie-swinoujscie-863

Kolejny przetarg na modernizację linii kolejowej Szczecin Dąbie - Świnoujście

20.08.2010

2 mln PLN zostanie zlikwidowane ograniczenie prędkości i przystosowany kolejny odcinek linii do prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich (obecna prędkość w tym miejscu to 60 km/h). Inwestycja będzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-lepiej-na-linii-nr-274-wroclaw-jelenia-gora-855

Będzie lepiej na linii nr 274 Wrocław – Jelenia Góra

17.08.2010

prac będzie skrócenie czasu jazdy pociągów z Wrocławia do Wałbrzycha i Jeleniej Góry. Rozkładowa prędkość na objętych zadaniem odcinkach wzrośnie z 40 km/h do 100km/h. Obecnie czas przejazdu pociągiem osobowym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dwa-konsorcja-ubiegaja-sie-o-kontrakt-na-sygnalizacje-na-trzech-lcs-ach-na-e30-851

Dwa konsorcja ubiegają się o kontrakt na sygnalizację na trzech LCS-ach na E30

16.08.2010

ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wskazano-najkorzystniejsza-oferte-na-zadanie-w-ramach-rpo-wojewodztwa-lodzkiego-850

Wskazano najkorzystniejszą ofertę na zadanie w ramach RPO województwa łódzkiego

12.08.2010

drogowych. Wykonanie powyższych robót pozwoli na przywrócenie na wyremontowanym odcinku linii kolejowej prędkości konstrukcyjnej V=90km/h, co w konsekwencji spowoduje skrócenie czasu przejazdu pociągów na odcinku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-budowe-wiaduktu-w-rogowie-na-linii-warszawa-lodz-844

Otwarcie ofert na budowę wiaduktu w Rogowie na linii Warszawa – Łódź

11.08.2010

modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia – Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Włochy oraz 140 – 160 km/h na pozostałym odcinku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybor-oferty-na-modernizacje-fragmentu-linii-nr-401-893

Wybór oferty na modernizacje fragmentu linii nr 401

07.09.2010

linii nr 401 Szczecin Dąbie – Świnoujście (kontynuacja modernizacji linii) wraz z podwyższeniem prędkości na modernizowanych lokalizacjach. Inwestycja finansowana z budżetu państwa będzie wykonana za środków

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...10111213141516171819...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 141 do 150 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook