• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-stacji-w-siedlcach-na-polmetku-2638

Modernizacja stacji w Siedlcach na półmetku

02.10.2014

także roboty torowe, po zakończeniu których pociągi na tej trasie będą mogły osiągnąć maksymalną prędkość 160 km/h. Wzrośnie poziom bezpieczeństwa dzięki budowie bezkolizyjnych przejazdów kolejowo -drogowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-modernizacja-stacji-oraz-systemu-sterowania-ruchem-miedzy-siedlcami-i-terespolem-2039

Rusza modernizacja stacji oraz systemu sterowania ruchem między Siedlcami i Terespolem

09.10.2013

możliwość sprawnego eksploatowania torów kolejowych przez wiele lat, co pozwala na utrzymanie wysokiej prędkości maksymalnej pociągów. Aktualnie modernizowane są nastawnie w Siedlcach i Międzyrzecu Podlaskim. [...] mosty, wiadukty i przepusty, sieć trakcyjną oraz przejazdy kolejowe. Pozwoliło to na podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów towarowych do 120 km/h. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 20/CE 20 na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacje-oborniki-slaskie-i-skokowa-na-polmetku-modernizacji-2141

Stacje Oborniki Śląskie i Skokowa na półmetku modernizacji

27.12.2013

obiektów inżynieryjnych oraz rozstawu słupów trakcyjnych, co w przyszłości pozwoli dostosować linię do prędkości 200 km/h. Inwestycję pn. „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/wspolpraca-zarzadcow/wspolpraca-miedzynarodowa/wspolpraca-miedzynarodowa

Współpraca międzynarodowa

Obszarze Gospodarczym. EIM zrzesza 15 zarządców infrastruktury kolejowej, w tym zarządców linii dużych prędkości. Jest to jedna z 12 europejskich organizacji kolejowych uznanych oficjalnie przez Komisję Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/siedlce-lukow-miedzyrzec-trzy-nowe-stacje-za-pol-miliarda-zlotych-2715

Siedlce, Łuków, Międzyrzec – trzy nowe stacje za pół miliarda złotych

29.01.2015

przebudowie przejazdów kolejowych pociągi pasażerskie na tej trasie będą mogły osiągnąć maksymalną prędkość 160 km/h. W Międzyrzecu Podlaskim windą na nowy peron W Międzyrzecu Podlaskim podróżni mogą już

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmodernizowana-stacja-ulatwia-podroze-mieszkancom-ostrowca-swietokrzyskiego-8226

Zmodernizowana stacja ułatwia podróże mieszkańcom Ostrowca Świętokrzyskiego

24.04.2023

regionalnych. Dzięki inwestycji PLK SA pociągi pasażerskie będą poruszać się z prędkością 120 km/h, a towarowe z prędkością 80 km/h. Zwiększą się możliwości kolei w całym regionie. Projekt „Prace budowlane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/za-miesiac-pierwszy-nowy-peron-i-nowe-tory-na-stacji-lodz-widzew-2400

Za miesiąc pierwszy nowy peron i nowe tory na stacji Łódź Widzew!

15.05.2014

przejazd pociągiem aglomeracyjnym ze Zgierza do stacji Łódź Widzew zajmie około 15 minut, a maksymalna prędkość pociągów wyniesie 100 km/h. Po modernizacji stacja Łódź Widzew będzie wyposażona w 3 nowe perony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rzeszow-medyka-szybciej-po-torach-wygodniej-na-przystankach-2012

Rzeszów – Medyka: szybciej po torach, wygodniej na przystankach

10.09.2013

Odnowione wiaty, nowe oświetlenie i czytelne oznakowanie. Tak zmienia się obecnie stacja Łańcut, gdzie trwa przebudowa peronu wyspowego. Ułatwieniem dla podróżnych z ograniczoną możliwością poruszania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/do-serca-mazur-szybkimi-pociagami-4714

Do serca Mazur szybkimi pociągami

05.06.2020

trasy Ełk – Korsze, która zostanie przystosowana do jazdy pociągów z dwukrotnie większą niż dzisiaj prędkością – z 80 km/h do 160 km/h. Pozwoli to skrócić podróż z Olsztyna do Ełku przez Korsze i Giżycko o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwiekszaja-mozliwosci-przewozow-na-poludniu-mazowsza-4633

PLK zwiększają możliwości przewozów na południu Mazowsza

20.04.2020

drogi. Zwiększy się poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym. Pociągi pojadą szybciej – prędkość składów towarowych zwiększy się z 50 km/h do 100 km/h. Prace na linii są ujęte w rozkładzie jazdy [...] przeznaczyły dotychczas około 100 mln zł. Efektem prac są szybsze i sprawniejsze przejazdy pociągów z prędkością 120 km/h m.in. pociągów w relacji Radom – Drzewica oraz Radom – Warszawa, podczas modernizacji

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...78910111213141516...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 111 do 120 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook