Wyniki wyszukiwania
Komputery w obsłudze stacji Brzeg
12.03.2010
elektroenergetyki kolejowej, perony, tunel stacyjny prowadzący na perony. W celu zwiększenia maksymalnej prędkość pociągów do 100 km/h, a na przyległych do stacji szlakach do 160 km/h poprawiana jest geometria
PRZECZYTAJbezpieczeństwa wymagają, aby ruch po torze sąsiadującym z remontowanym odbywał się z maksymalną prędkością 50 km/h, co w rezultacie częściowo obniży przepustowość linii na tym odcinku. Prace torowe polegać
PRZECZYTAJlinii kolejowych do prędkości 350 km/h” w Polsce. Przedmiotem projektu jest identyfikacja wszystkich uwarunkowań technicznych dla infrastruktury kolejowej dla ruchu pociągów z prędkością maksymalną do V = [...] a, budowy i modernizacji infrastruktury kolejowej linii kolejowych o rozstawie szyn 1435 mm do prędkości do 350 km/h. W wyniku ogłoszenia Sekretariatu Stanu ds. Turystyki i Handlu w hiszpańskim Ministerstwie [...] technicznych (warunków technicznych) dla nowych linii kolejowych, dostosowanych do ruchu pociągów z prędkością 350 km/h i doświadczeń kadry specjalistów hiszpańskich, zdobytych w czasie prac nad nimi i realizacji
PRZECZYTAJOgłoszono kolejne dwa przetargi na E 30
30.04.2010
ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h. Całość zamówienia obejmuje 4 przetargi
PRZECZYTAJwszystkich linii kolejowych dużej prędkości północnej części półwyspu z tymi, które rozpoczynają się lub kończą w części południowej. Obecnie pociągi dużych prędkości zaczynają/kończą bieg na stacji Chamartín [...] pomocowych TEN-T (Transeuropejskie Sieci Transportowe) 2007-2013. Agata Pomykała Biuro Linii Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
PRZECZYTAJpociągów o długości do 400 m, jeżdżących z prędkością do 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości do 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością do 120 km/h. W rezultacie modernizacji korytarz
PRZECZYTAJ65 mln zł na wiadukty w okolicach Nasielska
29.04.2010
płynności ruchu drogowego na danym obszarze. Ruch kolejowy na tym odcinku będzie prowadzony z prędkością 160 km/h, w związku z czym czas przejazdu z Warszawy do Trójmiasta ulegnie istotnemu skróceniu
PRZECZYTAJMalczyce z nowym obliczem
23.04.2010
Opole – Wrocław – Legnica – Węgliniec – Zgorzelec/Bielawa Dolna. Efektem prac jest m. in. wzrost prędkości pociągów pasażerskich do 160 km/h, zwiększenie bezpieczeństwa w ruchu pociągów, poprawa warunków
PRZECZYTAJrowem). Efektem zrealizowanych w 2010 r. robót na linii Nr 71 Ocice - Rzeszów, będzie podwyższenie prędkości rozkładowej do 100/120 km /h. Informacje dla mediów Dorota Szalacha PKP Polskie Linie Kolejowe S
PRZECZYTAJ2000. Realizacja projektu możliwa jest w latach 2011/12. Przyczyni się do likwidacji ograniczeń prędkości i skrócenia przejazdu o ok. 30-40 min. Zakładane są efekty o charakterze ekonomicznym, społecznym
PRZECZYTAJ