• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-plk-skroca-podroz-z-warszawy-do-wroclawia-katowic-krakowa-3076

Prace PLK skrócą podróż z Warszawy do Wrocławia, Katowic, Krakowa

23.05.2016

Rawska – Strzałki przebudowują i dostosowują do prędkości 200 km/h 16 obiektów inżynieryjnych: 2 mosty, 6 wiaduktów i 8 przepustów kolejowych. Dopuszczalna prędkość pociągów na tym odcinku zwiększy się ze 160

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-wymieni-tory-podczas-budowy-trasy-swietokrzyskiej-3074

PLK wymieni tory podczas budowy Trasy Świętokrzyskiej

20.05.2016

Zaplanowane w dniach 27 maja – 11 czerwca prace zapobiegną konieczności wprowadzenia ograniczenia prędkości dla pociągów i tym samym zagwarantują bezpieczeństwo i dobrą przepustowość ruchu na kolejne lata

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-wloszczowa-polnoc-za-86-mln-zl-zmieni-sie-dla-pasazerow-3073

Stacja Włoszczowa Północ za 86 mln zł zmieni się dla pasażerów

19.05.2016

dostosowanie infrastruktury kolejowej na stacji Włoszczowa Północ do osiągnięcia przez pociągi wyższych prędkości, co wpłynie na skrócenie czasu przejazdu. Zakończenie robót planowane jest pod koniec 2017 r. Lepsze [...] pozwoli na dostosowanie infrastruktury kolejowej na stacji do osiągnięcia przez pociągi wyższych prędkości, a także na sprawny przejazd Centralną Magistralą Kolejową. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-mozliwosci-kolei-w-wolominie-3068

Nowe możliwości kolei w Wołominie

13.05.2016

dalekobieżne pociągi pasażerskie będą mogły jeździć po trasie z maksymalną prędkością 160 km/h, natomiast towarowe z prędkością do 120 km/h. Całość zasadniczych prac zostanie zakończona do końca roku.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-z-wroclawia-do-klodzka-i-miedzylesia-3066

Szybciej z Wrocławia do Kłodzka i Międzylesia

10.05.2016

17 przejazdach. Głównym efektem prac będzie likwidacja ograniczeń prędkości. Pociągi na wyremontowanym torze będą mogły osiągać prędkość 100 km/h. Zakres prac na jednotorowym odcinku linii, pomiędzy Strzelinem [...] obejmująca wymianę szyn, podkładów oraz mostownic. Głównym efektem będzie likwidacja ograniczeń prędkości pociągów i przywrócenie możliwości jazdy 80 km/h. Wartość robót wynosi ok. 4,8 mln zł (brutto).

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/12-mld-zl-na-zmiany-kolei-na-podkarpaciu-3064

1,2 mld zł na zmiany kolei na Podkarpaciu

06.05.2016

wybudują nowe obiekty inżynieryjne. Po modernizacji zwiększy się bezpieczeństwo, a pociągi pojadą z prędkością 160 km/h, co wpłynie na dalsze skrócenie czasu przejazdu pomiędzy Rzeszowem a Krakowem. Kolejnym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiekszosc-samorzadow-za-szybkim-wariantem-prac-na-linii-warszawa-grodzisk-mazowiecki-3058

Większość samorządów za szybkim wariantem prac na linii Warszawa – Grodzisk Mazowiecki

27.04.2016

przejazdu, szybsza i punktualna jazda pociągów oraz lepsza obsługa pasażerów na stacjach i przystankach. Prędkość składów pasażerskich zostanie podwyższona z 90 km/h do 120 km/h. Wszystkie perony zostaną dostosowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-2016-r-z-polski-do-niemiec-po-nowym-moscie-kolejowym-3062

W 2016 r. z Polski do Niemiec po nowym moście kolejowym

02.05.2016

ruch pociągów był tylko po jednym torze, z ograniczeniem prędkości do 50 km/h. Nowy obiekt będzie przystosowany do jazdy pociągów z prędkością do 120 km/h po dwóch torach. Zelektryfikowany odcinek, wyposażony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-oglosily-przetarg-na-modernizacje-trasy-lublin-stalowa-wola-3053

PLK ogłosiły przetarg na modernizację trasy Lublin – Stalowa Wola

21.04.2016

ograniczonych możliwościach poruszania się. Krótsze przejazdy będą efektem wymiany torów i podwyższenia prędkości pociągów do 120 km/h. PLK przebuduje mosty, wiadukty i przepusty, a dzięki nowym urządzeniom zwiększy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-i-utrzymanie-ruchu-na-trasie-warszawa-radom-3040

Modernizacja i utrzymanie ruchu na trasie Warszawa – Radom

31.03.2016

ruchem oraz 75 km sieci trakcyjnej, zapewniając tym samym płynny i bezpieczny przejazd pociągów z prędkością nawet 160 km/h. Zmodernizowane zostaną 3 stacje oraz 6 przystanków między Warszawą Okęciem i C

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...107108109110111112113114115116...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1111 do 1120 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook