Wyniki wyszukiwania
CMK: dodatkowe 200 km/h
12.08.2016
będzie sprawniejsza. Ważna lokalizacja Centralnej Magistrali Kolejowej została przystosowana do prędkości 200 km/h. Wymienione zostały 4 rozjazdy, tory i sieć trakcyjna. Zrobione zostały przyłączenia urządzeń
PRZECZYTAJdalekobieżne pociągi pasażerskie będą mogły jeździć po trasie z maksymalną prędkością 160 km/h, natomiast towarowe z prędkością do 120 km/h. Całość zasadniczych prac zostanie zakończona do końca roku. Całkowity
PRZECZYTAJrelacji Gutkowo – Braniewo: obecny czas jazdy: 1h 49 min ; docelowy czas jazdy przy maksymalnej prędkości 120 km/h: ok 1h 18 min ; w relacji Białystok – Ełk – Suwałki do ok. 1h 29 min . Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJszybkość, standard i bezpieczeństwo podróży. Po modernizacji pociągi pasażerskie pojadą tą trasą z prędkością 160 km/h, a planowany czas przejazdu najszybszym pociągiem na trasie Warszawa - Lublin skróci się
PRZECZYTAJprzepustów). Po zakończeniu prac w grudniu 2019 roku pociągi towarowe pojadą dwukrotnie szybciej z prędkością 40 km/h (obecnie jest 20km/h). Sprawniejszy przewóz towarów na wschód Prace PLK zaplanowane na
PRZECZYTAJnowe urządzenia, sygnalizacja i rogatki. Po zakończeniu remontu pociągi na tej trasie pojadą z prędkością 140 km/h, co zapewni sprawną podróż między Kutnem a Toruniem. Prace rozpoczną się we wrześniu i
PRZECZYTAJodnowionych torach pociągi pasażerskie będą mogły jeździć prawie trzykrotnie szybciej niż obecnie - z prędkością 100 km/h, a towarowe 70 km/h. Zyska kopalnia i sprawny przewóz towarów Zmodernizowana stacja Libiąż
PRZECZYTAJLinie kolejowe przygotowane na ŚDM
11.07.2016
na której pociągi mogą rozwinąć prędkość do 200 km/h. – mówi Andrzej Pawłowski, wiceprezes PKP PLK. – Dzięki modernizacji infrastruktury pociągi rozwijają większe prędkości a podróżni mogą szybciej dojechać [...] Wymiana torów i unowocześnienie urządzeń sterowania ruchem kolejowym pozwoli nie tylko zwiększyć prędkość ale również częstotliwość kursowania pociągów. Po wyremontowanych torach mogą jeździć nowoczesne
PRZECZYTAJtym 3 wiaduktów i mostu. Prace mają zapewnić dwukrotnie szybszy przejazd pociągów z maksymalną prędkością do 100 km/godz. (obecnie 50 km/h) i naciskiem na oś. do 221 kN. - Przed nami kilkanaście miesięcy
PRZECZYTAJPomorski – Jamielnik oraz Naterki – Olsztyn. Prace pozwolą utrzymać sprawne przejazdy z wyższą prędkością i podniosą poziom bezpieczeństwa na torach. Poprawi się standard obsługi pasażerów na stacji Naterki [...] na odcinkach Ostrowite – Biskupiec Pomorski – Jamielnik oraz Naterki – Olsztyn dostosują tory do prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich oraz do 100 km/h dla pociągów towarowych. Szacowany koszt obu [...] Obecnie podróż między tymi miejscowościami trwa niecałe 70 minut, a pociągi pasażerskie jadą z prędkością 120 km/h. Koszt inwestycji przekroczył 200 mln zł. W 2015 r. pomiędzy Gnieznem a Trzemesznem PLK
PRZECZYTAJ