Wyniki wyszukiwania
Po zakończeniu prac prędkość pociągów na moście wzrośnie z obecnych 40 km/h do 60 km/h. Bez przeprowadzenia zaplanowanych robót, konieczne byłoby dalsze obniżanie prędkości. To znacznie zmniejszyłoby
PRZECZYTAJWrocław. Przesuwanie przęsła mostu
03.06.2013
linii E 59 na odcinku Wrocław – granica województwa dolnośląskiego pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Czas podróży z Wrocławia do granicy województwa dolnośląskiego
PRZECZYTAJWarszawa: Naprawa mostu średnicowego
10.04.2013
Zaplanowane roboty pozwolą na przywrócenie prędkości eksploatacyjnej pociągów, jaka obowiązuje na całej trasie Warszawa Zachodnia – Warszawa Wschodnia. Bez przeprowadzenia zaplanowanych robót konieczne
PRZECZYTAJNowy most na Nysie Łużyckiej
29.03.2012
kończy sieć trakcyjną przęsłem naprężenia po stronie niemieckiej. Celem projektu jest zwiększenie prędkości pociągów do 120 km/h oraz obniżenie zagrożenia oddziaływania ładunków niebezpiecznych na środowisko
PRZECZYTAJPrzebudowa mostu na rzece Rokitnicy
26.03.2008
a mostu pozwoli na zniesienie dotychczasowych ograniczeń i prowadzenie pociągów pasażerskich z prędkością 160 km/godz. Obecnie realizowana jest faza I, która nie wymaga zamknięć torowych (wykonanie fundamentów [...] palach "jet grauting" i zmontowanie żelbetowych prefabrykatów), wprowadzono jedynie ograniczenie prędkości pociągów do 30 km/h. Od 3 kwietnia 2008 r. rozpoczną się fazy II i III, w zakres których wejdzie
PRZECZYTAJjedna z najważniejszych linii kolejowych w kraju, na której najszybsze pociągi pasażerskie jeżdżą z prędkością do 200 km/h. To najkrótsze połączenie między Warszawą a Gdańskiem i Gdynią. Tylko między Nasielskiem [...] celu poprawę stanu technicznego nawierzchni, wyeliminowanie zagrożenia wprowadzenia ograniczeń prędkości oraz poprawę bezpieczeństwa prowadzenia ruchu kolejowego – powiedział Krzysztof Wałdowski, dyrektor [...] h zostało 450 km pojedynczego toru oraz 136 rozjazdów. Zapewniło to płynny przejazd pociągów z prędkością do 200 km/h i pozwoliło na ograniczenie oddziaływania kolei na otoczenie, ponieważ składy jadą
PRZECZYTAJin. natężenie ruchu na poszczególnych torach, rodzaj przejeżdżających pojazdów szynowych, czas i prędkość przejazdu, jak również liczba wagonów, długość i waga składu oraz rodzaj lokomotywy. Czujniki z
PRZECZYTAJramach instrumentu CEF. Efektem modernizacji linii będzie wyższy poziom bezpieczeństwa i zwiększenie prędkości pociągów do 160 km/h. Dzięki temu czas przejazdu najszybszych składów między Wielkopolską i Pomorzem
PRZECZYTAJtransportu kolejowego dla mieszkańców i podmiotów gospodarczych: zlikwidowane zostaną ograniczenia prędkości i „wąskie gardła”. Zmodernizowane zostaną perony na stacjach i przystankach, które będą dostosowane
PRZECZYTAJruchem oraz 75 km sieci trakcyjnej, zapewniając tym samym płynny i bezpieczny przejazd pociągów z prędkością nawet 160 km/h. Zmodernizowane zostaną 3 stacje oraz 6 przystanków między Warszawą Okęciem i C
PRZECZYTAJ