Wyniki wyszukiwania
budowy linii dużych prędkości Warszawa-Łódź -Wrocław/Poznań oraz opracowaniem studium wykonalności dla przystosowania kolejowego węzła wrocławskiego do potrzeb kolei dużych prędkości. Jan Raczyński dyrektor [...] dyrektor Biura Linii Dużych Prędkości przedstawił zakres działań PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w realizacji rządowego Program budowy i uruchomienia kolei dużych prędkości w Polsce, w tym: kalendarz projektu [...] Przystosowanie węzłów kolejowych do obsługi kolei dużych prędkości w Polsce omawiano 26 lutego 2010 r. we Wrocławiu. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zorganizowały spotkanie konsultacyjne w związku z realizacją
PRZECZYTAJkolejnych etapów przygotowania do budowy linii dużych prędkości) – 27 miesięcy od dnia podpisania umowy. Przygotowanie budowy linii dużych prędkości, w tym studium wykonalności, jest finansowane z Programu [...] Łódź, Warszawa (w trakcie prac) dla kolei dużych prędkości, szczegółowa realizacja standardów unijnych i zapewnienie kompatybilności linii dużych prędkości z istniejącą infrastrukturą kolejową. Linia KDP [...] ofert w postępowaniu na wyłonienie wykonawcy studium wykonalności budowy linii kolejowej dużych prędkości z Wrocławia i Poznania przez Łódź do Warszawy. W postępowaniu prowadzonym w trybie dialogu konk
PRZECZYTAJ40 ograniczeń prędkości zmniejszenie kosztów eksploatacji i utrzymania linii kolejowej, poprawa bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych, umożliwienie jazdy pociągom pasażerskim z prędkością 160 km/h i towarowym
PRZECZYTAJszt., - urządzeń sterowania ruchem kolejowym na przejazdach 30 szt. Pozwoliło to na podniesienie prędkości rozkładowej pociągów do 70/110 km/h Poniesione koszty na modernizację finansowaną ze środków budżetowych [...] Ocice – Rzeszów planowane są kolejne roboty na kwotę ok. 40 mln zł, co da w efekcie podniesienie prędkości rozkładowej na tej linii do 100/120 km/h. Dorota Szalacha
PRZECZYTAJZielona Góra i Sulechów, wyeliminowaniu konieczności zmiany kierunku jazdy pociągów oraz podniesieniu prędkości do 100 km/h, czas ich jazdy zostanie skrócony o około 33 min. Modernizacja finansowana jest przez
PRZECZYTAJistniejących torów oraz budowę nowego odcinka linii kolejowej o długości 20,2 km, dostosowana do prędkości jazdy dla pociągów osobowych do 160 km/h i projektowanym czasem przejazdu ze stacji Katowice do
PRZECZYTAJWkrótce szybciej z Łowicza do Łodzi
31.03.2010
prowadzony w niewielkim zakresie wyłącznie ruch towarowy. Plany modernizacji przewidują przywrócenie prędkości konstrukcyjnej 90km/h dla pociągów pasażerskich, co w konsekwencji spowoduje skrócenie czasu przejazdu
PRZECZYTAJII półrocze 2010 r., ma na celu podniesienie prędkości rozkładowej, likwidację ograniczeń prędkości i docelowo przystosowanie układu torowego do prędkości 160 km/h. Inwestycja realizowana jest z budżetu
PRZECZYTAJprzyniesie wiele wymiernych korzyści lokalnej społeczności. Między innymi, dzięki podniesieniu prędkości jazdy autobusów szynowych do 100 km/h, skróceniu ulegnie czas ich przejazdu o około 17 minut. Jest
PRZECZYTAJE 65 Warszawa - Gdynia, polegającą na przystosowaniu jej do poruszania się pociągów osobowych z prędkością do 160 km/h. Realizacja tego celu wymaga oprócz kompleksowej wymiany torów, podtorza i budowy nowej
PRZECZYTAJ